Navigation Navigation

محتوا محتوا


فیلم/پاسخ رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد به شایعات کرونایی


دکتر "حسین سلیمانی" رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد به شایعاتی که این روزها نقل محافل و شبکه های اجتماعی است واکنش نشان داد.

به گزارش یزدامروز؛ دکتر "حسین سلیمانی" رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد عنوان کرد: از ده روز پیش که شیوع کرونا در کشور اعلام شد بیمارستان شهید صدوقی یزد به عنوان بیمارستان ریفرال بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در استان در نظر گرفته شد.
 وی در پاسخ به شایعه فوت گسترده بیماران کرونا در یزد نیز اعلام کرد: آمار فوتی هایی که ما داشتیم از شروع بحران تاکنون دو بیمار بوده است. در حال حاضر نیز حدود ۱۰ بیمار در بخش ویژه بستری هستند و حدود ۶۰ بیمار نیز در سایر بخش‌های مربوط به بیماری بستری هستند.
این مقام مسئول اظهار داشت: از مردم می خواهیم آرامش خود را به خوبی حفظ کرده و از رفت و آمد های بیجا پرهیز کنند و تا آنجا که برایشان مقدور است در منازل خود باشند و در صورت بروز علائم به پزشک مراجعه کنند .
وی همچنین با تکذیب شایعه پر شدن بیمارستان شهید صدوقی از بیماران کرونا گفت: از همان ابتدا بخش‌های مختلف را کاملا جدا کرده و یک ساختمان مجزایی را که قبلاً بیمارستان زنان و زایمان کوثر بوده را به صورت کامل تخلیه کرده و بیماران را به بخش‌های دیگر منتقل کردیم. همچنین آسانسورها، مبادی ورودی و حتی پرسنلی که بیماران مشکوک را جابجا می‌کنند را هم جدا کردیم و خدمات به صورت کاملاً مجزا ارائه می‌شود.



 



Loading the player...



آخرین اخبار آخرین اخبار