Navigation Navigation

محتوا محتوا

سرپرست تیم مقاومت گلساپوش یزد:

قهرمانی مقاومت گلساپوش؛ نتیجه تلاش ده ساله/مسئولان هیچ جایزه ای برای اعضای تیم در نظر نگرفتند


سرپرست تیم مقاومت گلساپوش یزد با ابراز گلایه از مسئولان استان در خصوص عدم در نظر گرفتن جایزه برای بازیکنان و کادر فنی پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان گفت:متأسفانه باوجود دست‌یابی به چنین عنوان ارزشمندی هیچ‌کدام از مسئولان استان جایزه‌ای برای این موفقیت در نظر نگرفته‌اند.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد در مصاحبه با یزدامروز؛ قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های جهان را حاصل تلاش و همدلی بازیکنان، کادر فنی و مدیریت این باشگاه دانست و اظهار داشت: در این مسابقات بهترین تیم‌های جهان حضور داشتند و سطح مسابقات سطح بسیار بالایی بود.

سید حسن میرحسینی افزود: نمایندگان اسپانیا، روسیه و پرتقال از تیم‌های برتر حال حاضر فوتبال ساحلی دنیا هستند که در تمامی تورنمنت‌های دنیا صاحب‌عنوان بودند تیم لوکوموتیو روسیه 4 بازیکن ایرانی حضور داشتند که تیم مقاومت گلساپوش با ترکیبی کاملاً بومی و برخورداری از کادر فنی و بازیکنان یزدی توانست مزد تلاش 10 ساله خود را گرفته و قهرمان این مسابقات شود.

وی حضور وزیر ورزش، نائب رئیس فدراسیون فوتبال و جمعی از مسئولان استان در مراسم اختتامیه را دلیل دیگری بر اهمیت بالای این مسابقات دانست و گفت: همکاری همه مسئولان استان سبب شد تا بتوانیم این مسابقات را به نحو شایسته‌ای میزبانی کنیم و کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهیم.

میرحسینی در خصوص توجه به تیم‌های پایه و برنامه‌های آینده این باشگاه هم ابراز داشت: خوشبختانه نه‌تنها باشگاه گلساپوش بلکه دیگر تیم‌های فوتبال ساحلی استان هم که در لیگ برتر کشور حضور دارند نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه داشته به‌طوری‌که برای مثال تیم‌های پایه باشگاه توانسته سه سال پیابی قهرمان جوانان وامید کشور شده و یا تیم نوجوانان برسام اردکان نائب قهرمانی نوجوانان کشور را به دست آورد.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات جوانان و امید استان یزد در اردیبهشت‌ماه ابراز داشت: امروز فوتبال ساحلی، ورزش اول استان یزد به شمار می‌رود بنابراین ضرورت دارد هرچه سریع‌تر لیگ استان راه‌اندازی شود

وی افزود: با توجه به اینکه از یکسو استان یزد به قطب فوتبال ساحلی کشور تبدیل‌شده و ظرفیت‌های عظیمی در این رشته ورزشی در بین یزدی‌ها وجود دارد و از سویی دیگر نزدیک‌ترین مسیر برای رسیدن یزدی‌ها به تیم ملی، فوتبال ساحلی است بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌کنم به این ورزش اعتماد کرده و فرزندانشان را به سمت این ورزش سوق دهند چراکه می‌توان با کمترین زمان و هزینه در این رشته ورزشی به موفقیت رسید.

میرحسینی با ابراز گلایه از مسئولان استان در خصوص عدم در نظر گرفتن  جایزه برای بازیکنان و کادر فنی پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان گفت: متأسفانه باوجود دست‌یابی به چنین عنوان ارزشمندی نه‌ تنها هیچ‌کدام از مسئولان جایزه‌ای تا این لحظه برای این موفقیت در نظر نگرفته‌اند بلکه هنوز هزینه‌های تورنمنت نیز که با قول مسئولان توسط شخص مدیرعامل باشگاه پرداخته‌شده نیز پرداخت‌نشده است.

وی خاطرنشان کرد: میزبانی این مسابقات به عهده استان یزد بود و تیم مقاومت گلساپوش به‌عنوان نماینده کشور در این مسابقات حضور پیداکرده است که امیدواریم مسئولان ارشد استان به وعده‌های خود عمل کنند و موجبات دلسردی باشگاه را فراهم نیاوردند.

 





آخرین اخبار آخرین اخبار