Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان تاکید کرد

لزوم نقش آفرینی موثر بسیج حقوقدانان جهت کاهش مشکلات اجتماعی


رئیس سازمان بسیج حقوقدانان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب از مجموعه بسیج انتظار نقش آفرینی موثر جهت کاهش مشکلات اجتماعی را دارند و این مهم جز با هم افزایی و کار کارشناسی میسر نمی شود.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزد رسا؛ رئیس سازمان بسیج حقوقدانان صبح امروز در نشستی با حضور اعضای شورای بسیج حقوقدانان استان یزد با تشریح فعالیت های این سازمان گفت: یکی از ماموریت های بسیج حقوقدانان نظارت تخصصی بر عملکردها و یا فعالیت های در حین اجرا با هدف همکاری و همراهی است که با نظارت متفاوت است.

مهدی بهرامیان با اشاره به بروز آسیب های اجتماعی متعدد و برنامه ریزی دشمنان در این مسیر عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از مجموعه بسیج انتظار نقش آفرینی موثر جهت کاهش مشکلات اجتماعی را دارند واین مهم جز با هم افزایی و کار کارشناسی میسر نمی شود.

وی هشدار داد: دشمن در اندلس با هجمه های فرهنگی و عوامل اجتماعی اسلام با سابقه 350 سال را نابود کرد. این واقعه تاریخی باید موجب هوشیاری ما شود، چرا که خداوند در قرآن نیز بر استفاده از فرصت تاکید دارد و همواره در طول تاریخ و در قرآن شاهد اقوامی بوده ایم که با نافرمانی فرصت نجات را از دست داده اند.

بهرامیان بیان داشت: برای مقابله با نقشه دشمنان در وهله نخست باید متحد باشیم، البته دشمن نیز به اهمیت این نکته واقف است و 300 سال قبل یعنی خیلی قبل تر از انقلاب به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمین بوده که خاطرات مستر همفر گواه این مدعاست.

وی در ادامه خواستار رسیدگی جدی بسیج حقوقدانان به معضلات اجتماعی شد و گفت: هر چند اولویت مسائل حقوقی بسیار زیاد است ولی به منظور نقش آفرینی برای حل معضلات اجتماعی در هراستان با همکاری قوه قضائیه 10 اولویت ورودی پرونده ها بررسی شده، آسیب ها احصا می شود و برای حل آن ها راهکاری توسط نخبگان اندیشیده خواهد شد.

بهرامیان تاکید کرد: بسیج حقوقدانان نقش نخ تسبیحی را دارد که که باید نخبگان و خوبان را جمع کند تا به تکالیفی که قرآن، اسلام و رهبری بر دوش آن ها گذاشته به نحو احسن عمل شود.

وی در پایان با تقدیر از مجموعه بسیج حقوقدانان یزد به علت اجرای طرح «هر مسجد یک حقوقدان» بیان داشت: یکی از وظایفی که رهبر انقلاب بر عهده بسیج حقوقدانان گذاشته اند آموزش حقوق به صورت جذاب به مردم است، که عمل به این فرمان کار بسیار شایسته ای است.


 






آخرین اخبار آخرین اخبار