Navigation Navigation

محتوا محتوا

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد در مصاحبه با یزد امـــــروز:

مسئولان با خدمت جهادی و تلاش مداوم ،کام مردم راشیرین کنند/حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشانه لبیک به رهبری و آرمان های انقلاب


دبیرستاد دهه فجر استان یزد،حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن،را نشانه لبیک به ندای رهبری و آرمان های انقلاب عنوان کرد و خاطر نشان کرد: مردم ما همیشه ثابت کرده اند پای انقلابشان ایستاده و اجازه دخالت به بیگانگان را نخواهند داد.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد در گفتگویی اختصاصی با یزد امــــــروز؛ دهه فجر را تجلی وحدت مردم و میثاق با انقلاب عنوان کرد و گفت:انقلاب اسلامی آغاز گر جوشش غیرت ملت بزرگ ایران است که با فداکاری و رشادت های همه اقشار مردم به ثمر نشست و اینک حفظ و حراست از آن نیزبر عهده مردم می باشد.

 

سعید زارع ادامه داد : در پی محقق ساختن منویات مقام عظمای ولایت مبنی بر برگزاری جشن های انقلاب با محوریت مردم؛ در سال جاری ستاد دهه فجر استان چندین نشست و همایش مردمی را قبل از دهه برگزار کرده و مردم خوب استان نیزهمچون گذشته  در ایام الله ده مبارک فجر مشارکت پرشور خواهند داشت.


معاون شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان، انقلاب اسلامی را درای دو بخش، جوهره ذاتی و پوسته انقلابی دانست و گفت : دربخش جوهره ذاتی انقلاب، مردم همیشه در صحنه های حساس مانند انتخابات گوناگون ،حادثه 9 دی و راهپیمائی های مختلف حضور داشته و همچون کوه پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند.


زارع ادامه داد: اما درپوسته انقلاب، مردم از برخی اتفاقات، مانند فسادهای اقتصادی، ناراحت و نگران هستند و این عوامل سبب شده تا مردم با انرژی کمتری در برگزاری جشن های انقلاب مشارکت داشته باشند.


دبیر ستاد دهه فجر استان اهتمام همه مسئولین نظام را درراه خدمت به مردم و حل مشکلات آنان لازم وضروری دانست و اضافه کرد: باید فضای جامعه را به گونه ای ترسیم کرد که روحیه نشاط وشادابی در آن جاری و در آحاد مردم ایجاد انگیزه نماید.


وی بارزترین ویژگی انقلاب اسلامی را وجود شهدا دانست و افزود: موقعیت امروزکشوراز برکت خون شهدا است و باید تمامی مسئولان و دست اندرکاران نظام خود را وامدار و  مدیون این عزیزان بدانند.


معاون شورای هماهنگی استان با اشاره به این که مردم ولی نعمتان نظام اسلامی هستند از مسئولین نظام درخواست کرد تا با خدمت جهادی و تلاش مداوم کام مردم راشیرین  کنند.


وی در ادامه افزود: زمانی که مردم احساس کنند مسئولان، دلسوز آن ها بوده و منافع ملی را به منافع حزبی و گروهی ترجیع داده واز مسیراصلی انقلاب و خط ولایت منحرف نشده اند حمایت قاطع خود را از خدمتگزارانشان ابراز می دارند.


زارع حضور میلیونی مردم درراهپیمایی 22 بهمن، را نشانه لبیک به رهبری و آرمان های انقلاب عنوان کرد و خاطر نشان کرد:  مردم ما همیشه ثابت کرده اند پای انقلابشان ایستاده و اجازه دخالت به بیگانگان را نخواهند داد.


سعید زارع در پایان از برگزاری راهپیمایی یوم الله 22بهمن در 68 تقطه از استان خبرداد و ابراز امیدواری کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان زده وخاری برچشم آنان شوند.






آخرین اخبار آخرین اخبار