Navigation Navigation

محتوا محتوا

حجت الاسلام راشد یزدی:

مسئولان به جای قیافه گرفتن،خدمت کنند/خون شهدا برای رفاه مردم ریخته شده است


راشد یزدی در یادواره شهدای دهم فرودین گفت: متاسفانه برخی مسئولان در کشور به جای خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع برای آنان قیافه می گیرند در حالی که خون شهدا برای رفاه مردم به زمین ریخته شده و مسئولان باید نسبت به تحقق این امر تلاش کنند.

 به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ حجت الاسلام کاظم راشد یزدی در چهلمین یادواره شهدای قیام دهم فرودین یزد با بیان این مطلب که اگر مسلمانان به سلاح مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و اتحاد و هم بستگی با یکدیگرمسلح شوند قدرت های جهان در برابر آنان زانو خواهند زد اظهار داشت: محکم ترین ریسمان برای مسلمانان ایمان است و در سایه ایمان واتحاد است که هیچ قدرتی نمی تواند برای ملت ما عرض اندام کند.

راشد یزدی تصریح کرد: ملت ایران در زمینه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان ذره ای کوتاه نیامده اما در زمینه  همدلی و هم بستگی با یکدیگر ضعیف عمل کرده است و گاها  به خاطر مسائلی جزئی و کوچک نظیر بک تصادف ساده به جان یکدیگر افتاده و صحنه های نازیبایی را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب برای اینکه امروز دستشان از منافع ملت ایران کوتاه شده تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار بستند و می خواهند فکر و اندیشه ملت ایران را به تسخیر خود درآورند گفت: دشمنان امروز در کنارغارت نفت و معادن کشورهای اسلامی به دنبال غارت مغز مسلمانان نیز هستند.

استاد اخلاق حوزه علمیه مشهد در بخش دیگر سخنانش به موضوع قدرت دفاعی ایران اشاره کرد و ابرازداشت: هرچند در زمینه هسته ای مورد فشار قرار گرفتیم اما امروزاز نظر بنیه نظامی و دفاعی در مقابل دشمن بسیار قوی هستیم و موشک های ما قدرت بازدارندگی ما را بالا برده است.

راشد یزدی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص خدمت به مردم  اظهار داشت: زمانی که خبرنگار یک شبکه خارجی از امام سوال کرد چرا مردم شما را دوست دارند امام فرمود چون ما نوکر مردمیم و مردم نوکر خود را دوست دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی مسئولان در کشور به جای خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع برای آنان قیافه می گیرند در حالی که خون شهدا برای رفاه مردم به زمین ریخته شده و مسئولان باید نسبت به تحقق این امر تلاش کنند.

خطیب مراسم در پایان تاکید کرد: امروز نباید اصل انقلاب به حاشیه رانده شود و این اصل همان خدمت واقعی به مردم و تلاش برای افزایش رفاه زندگی آنان است





آخرین اخبار آخرین اخبار