Navigation Navigation

محتوا محتوا

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

مسئولین با اقتدار مقابل آمریکا بایستند


نماینده مردم یزد در مجلس گفت: پیام بزرگ این حضور مردم این است که ای مسئولین با همه سختی‌هایی که وجود دارد مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و شما هم مقابل آمریکا به همین شدتی که مردم ایستادند باید بایستید.

سید ابوالفضل موسوی در گفتگو با خبرنگار یزدامروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با حضور خودشان نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و درس بزرگی به ما مسئولین دادند.

وی افزود: پیام بزرگ این حضور مردم این است که ای مسئولین با همه سختی‌هایی که وجود دارد مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و شما هم مقابل آمریکا به همین شدتی که مردم ایستادند باید بایستید و امیدوارم که این پیام را همه ما درک کینم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما باید خدمتگذار مردم باشیم، اظهار داشت: پیام من به عنوان وکیل مردم هم به مجلسیان و هم به دولت این است که قدر این مردم را باید بدانند و نهایت تلاششان را برای آن‌ها انجام دهند.

موسوی با بیان اینکه این مردم شایسته قدردانی و تلاش دوصد چندان مسئولین هستند، تأکید کرد: مردم فقط تلاش مسئولین‌شان را می‌خواهند و همت آن‌ها را می‌خواهند که اولا مقابل آمریکا بایستند و ثانیا برای حل معضلات مردم نهایتا تلاش‌شان را انجام دهند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار