Navigation Navigation

محتوا محتوا

گزارش مشروح از افتتاح پروژه های هفته دولت در تفت؛

معاون سیاسی استاندار: دولت در بدترین شرایط مالی قرار دارد/بهره برداری از 5 پروژه عمرانی


5 پروژه عمرانی شاخص همزمان با آخرین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش یزد امـــــروز به نقل از یزد رسا به نقل از صبح تفت، 5 پروژه عمرانی شاخص، عصر دیروز یکشنبه با سفر نیمروزه معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد به شهرستان تفت همزمان با آخرین روز هفته دولت افتتاح شد.

«محمد علی طالبی» در بدو ورود به شهرستان تفت با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد.

 

معاون سیاسی استاندار که فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان او را همراهی می کردند سپس با حضور در روستای سخوید بخش نیر از سالن ورزشی این روستا بهره برداری کرد و گفت: خوشحال هستم که شروع سفر ما با حضور در جمع مردم روستای سخوید و افتتاح سالن ورزشی همراه شد.

وی ادامه داد: افتتاح پروژه های ورزشی اینچینی در چند بُعد مانند سلامت، نشاط اجتماعی برای جامعه سودمند است.

طالبی با بیان اینکه با حضور آقای زارع به عنوان فرماندار تفت، همگرایی مردم تفت بیشتر شده، گفت: امیدواریم این همدلی و همراهی بیش از پیش تقویت شود.

پروژه ساخت سالن ورزشی سخوید از سال 1389 آغاز شد و با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان در مساحت 36 متر مربع به بهره برداری رسید.

 

معاون سیاسی استاندار و هیئت همراه بعد از این پروژه در روستای کهدوئیه حضور یافتند و پروژه 2میلیارد تومانی بلوار کهدوئیه و بهسازی مسیر کهدوئیه-فخرآباد را افتتاح کردند.

طالبی در این مراسم  نیز گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی شأنیتی جز خدمت به مردم ندارند.

وی ادامه داد: امروز دولت در بدترین شرایط مالی قرار دارد و این پروژه ها رگه های کوچکی از خدمات دولت است البته امیدواریم با برنامه ریزی های که توسط مردان اقتصادی دولت در دوران بعد از تحریم انجام شده، خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

 

مسئولان استان و شهرستان در ادامه سفر خود از یک گروه جهادی 15 نفره دانشجویان بازدید کردند.

 معاون سیاسی استاندار در جمع جهادگران گفت: اینکه جوانان و دانشجویان بسیجی در مقاطع زمانی مشخص، فداکارانه برای رضای خدا و رفع محرومیت از مناطق محروم در روستاها تلاش می‌کنند، شایسته تقدیر است و جوانان به حضور در چنین اردوهای جهادی برای افزایش روحیه مشارکتی خود نیاز دارند

.

 

در ادامه برنامه افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان تفت از ساختمان جدید روستای دهیاری بنادکوک نیز رونمایی شد؛ این ساختمان با اعتباری بالغ بر 35 میلیون تومان از محل اعتبارات شورای روستا ساخته شد.

 

افتتاح روکش جدید آسفالت محور بیداخوید-سعیدآباد از دیگر پروژه های در دستور کار بود که به طول 15 کیلومتر و با اعتبار 8هزار میلیون ریال از محل اعتبارات راه های روستایی انجام شده بود.

 

معاون سیاسی استاندار به علت مشغله کاری در مرکز استان نتوانست سفر نیمروزه خود به شهرستان تفت را به پایان برساند ومسئولان شهرستان در آخرین برنامه خود با حضور در روستای همت آباد از پروژه گازرسانی این روستا که با شبکه 13کیلومتری و اعتبار 15 میلیارد ریالی انجام شده بود، بهره برداری کردند.

 

گفتنی است بنابر اعلام فرماندار تفت 35 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در تفت به مرحله افتتاح رسید.


 






آخرین اخبار آخرین اخبار