Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد خبر داد

مکانیزه شدن صدور پروانه ساختمان/ پارک باغ ملی هوشمند می شود


رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد از مکانیزه شدن صدور پروانه ساختمان خبر داد

به گزارش یزدامروز؛ رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی  شهر یزد از مکانیزه شدن صدور پروانه ساختمان خبر داد و گفت: براساس این طرح کمترین میزان تاثیر عامل انسانی در صدور پروانه ساخت و کاهش زمان صدور اتفاق خواهد افتاد و هر شخص می تواند از داخل منزل خود درخواست صدور پروانه کرده و به صورت الکترونیک مراحل دریافت پروانه را طی کند.

حمید رضا قمی اضافه کرد: با توجه  به اینکه این فرایند یک فرایند فرا بخشی و میان بخشی بین دستگاه های شهرداری است این اقدام می تواند حداقل در مجموعه شهرداری انجام شده و نیاز به عامل انسانی در صدور پروانه ساخت و ساز را کاهش دهد.

وی همچنین از تصویب پروژه طرح یزد ترافیک در این کمیسیون خبر داد و اظهار داشت: در این طرح توسط یک نرم افزار کاملا ایرانی اطلاعات ترافیکی نظیر میزان زمان انتظار در ایستگاه های اتوبوس،محل تجمع تاکسی ها در شهر و یا میزان ترافیک درمسیر های مختلف به کاربران ارائه می شود.

عضو شورای سلامی شهر یزد از اجرای طرح پایلوت پارک هوشمند در یزد خبر داد و اظهار داشت: در صورت تصویب و تامین اعتبار پارک باغ ملی به صورت پایلوت هوشمند سازی می شود.

قمی ایجاد مرکز خلاقیت و نوع آوری برای جذب ایده های برتر در زمینه مدیریت شهری و اجرای طرح انتشار آزاد اطلاعات جهت اطلاع مردم ازتمامی مکاتبات غیر محرمانه، مناقصات و مزایدات شهرداری یزد و مصوبات شورای شهر را از دیگر موارد بررسی شده درکمیسیون شهر هوشمند برشمرد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار