Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه بخش مرکزی یزد:

نامزدهای جبهه انقلاب مانع پراکندگی آراء در حوزه‌های انتخابیه شوند


امام جمعه بخش مرکزی یزد خطاب به نامزدهای جبهه انقلاب گفت: آن دوستانی که احساس می کنید که در یک خط ارزشی انقلابی قرار دارید و مورد حمایت توده های مردم انقلابی هستید سعی کنید تفرقه آرا در هیچ حوزه انتخاباتی نداشته باشید.

به گزارش یزدامروز، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن قدردانی از حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم آمدند، مردم از مسئولین چیز اضافه ای نمی خواهند آنچه که آن ها از مسئولین می خواهند پیمودن راه مردم است.

وی افزود: مردم با اخلاص و صفا فداکاری و گذشت و اتحاد و انسجام آمدند و همه وجودشان را در طبق اخلاص قرار دادند مردم هم از مسئولین همین را می خواهند و می گویند شما هم پشت سر ما بیایید نمی خواهیم جلوتر از ما هم بیاید.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: مردم به مسئولین می گویند ببینید ما چه دردی و چه مشکلی داریم و چطور تحمل می کنیم شما هم سعی کنید در درمان این دردها و در حل این مشکل ها و در همراهی با مردم کوتاه نیایید.

مدرسی اضافه کرد: ما مرگ بر امریکا و مرگ بر استکبار می گوییم شما هم همین ها را بگویید نروید دنبال سازش، ما وحدت را می گوییم شما هم همین را بگویید. ما تداوم انقلاب و حمایت از رهبری را می گوییم و عملا هم این حمایت را اعلام می کنیم شما هم همین را عملا انجام دهید. نه اینکه طوری سخن بگویید و طور دیگری عمل کنید و بعضا منافقانه عمل کنید برخی از مسئولین ما متاسفانه در پستو خانه هایشان یک طوری می اندیشند در تریبون ها یک طوری حرف می زنند و در میدان عمل طور سومی عمل می کنند. این را مردم برنمی تابند.

وی با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات مجلس گفت: حضور در انتخابات باید با قرب الهی و در ساعات اولیه صورت بگیرد چرا که یک امر عبادی است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد اظهار داشت: برخی از آقایان که خود را باخته شده می بینند هم در عرصه بین المللی و هم در درون، و عمر خودشان را بر فنا می بینند در این مدت مسئولیت، حرف های دلسردکننده ای می زنند.

مدرسی خاطرنشان کرد: شما کسی هستی که خودت دست کم 10 دوره در انتخابات در این کشور رای آوردی، چطور آن 10 دوره شورای نگهبان و نظارت استصوابی اش مشکلی نداشت اما این دوره مشکل دارد. آدم تعجب می کند.

وی خطاب به نامزدهای جبهه انقلاب گفت: آن دوستانی که احساس می کنید که در یک خط ارزشی انقلابی قرار دارید و مورد حمایت توده های مردم انقلابی هستید سعی کنید تفرقه آرا در هیچ حوزه انتخاباتی نداشته باشید؛ پراکندگی آرا دوباره یک جریان بدسابقه ای را در برخی حوزه های انتخابیه روی کار می آورد.

مدرسی گفت: به قول معروف سر گردنه کسی کشتی نمی گیرد بروید یک گوشه بنشینید و مشکل را حل کنید دوستان انقلابی که احساس می کنید نیاز دارید به یک مجلس جدید از قدیم گفتن برای یک دستمال که انسان قیصریه را به آتش نمی کشد.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار