Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد:

نباید عرصه را در مقابل دشمن در فضای مجازی خالی گذاشت


پهلوانیان با بیان اینکه هر فرد انقلابی و مسلمان باید یک رسانه باشد، گفت: نباید عرصه را در مقابل دشمن در فضای مجازی خالی گذاشت.

به گزارش یزدرسا، احمد پهلوانیان پیش از ظهر امروز در نشست نماینده مردم یزد و اشکذر با مسئولین شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان یزد که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس این شورا برگزار شد با اشاره به اهمیت فضای مجازی و لزوم استفاده و تبیین آن در بین آحاد مردم، گفت: فضای مجازی یک ظرفیت فوق‌العاده برای فعالیت است که متأسفانه در جمهوری اسلامی این ظرفیت خیلی جدی گرفته نشده و استفاده مناسبی از آن نشده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد اضافه کرد: دشمنان انقلاب و اسلام به بهترین شکل ممکن از ظرفیت فضای مجازی استفاده می‌کنند و دلیلش هم مشخص است که خودشان برای بهره‌گیری مناسب و پیاده‌سازی توطئه‌هایشان ایجاد کرده‌اند ولی علی‌رغم در دسترس بودن، ما نتوانستیم بهره‌مندی مناسبی از آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در کشور معنی فضای مجازی یک مسئله زودگذر و خیالی می‌دانیم و این در حالی است که فضای مجازی امروزه به‌عنوان یک فضای واقعی شناخته می‌شود و طبق گفته اندیشمندان، فضای مجازی خیلی واقعی‌تر از فضایی است که در آن زندگی می‌کنیم.

پهلوانیان عنوان کرد: ما در عرصه نظامی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتیم و توانستیم در سطح جهان خود را نشان دهیم که بسیاری از دستاوردهایمان با مهندسی معکوس به وجود آمد تا بتوانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم اما در فضای مجازی که نیازی هم به مهندسی معکوس ندارد نتوانستیم خوب عمل کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد با تأکید بر اینکه تا زمانی که اینترنت داخلی نداریم، سخن گفتن از فیلترینگ اشتباه است اذعان داشت: در این زمان که فضای مجازی در دسترس همگان است، هر فرد انقلابی و مسلمان باید یک رسانه باشد و با فعالیت‌های مناسب و اثرگذار در فضای مجازی بتواند در مقابل هجمه‌هایی که بی‌محابا وارد می‌شود مقابله کند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار