Navigation Navigation

محتوا محتوا

پدر شهید احمدی روشن:

نماینده مجلس شورای اسلامی باید در تراز انقلاب و نظام باشد


رحیم احمدی روشن با بیان اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی باید در تراز انقلاب و نظام و مجلس این کشور باشد اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها فرمودند مشکلات امروز کشور مربوط به ضعف مدیریتی است.

رحیم احمدی روشن در مصاحبه با یزدامروز؛ با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی براینکه خداوند سرنوشت هیچ قوم و کشوری را تغییر نمی دهد مگر انکه خود بخواهند گفت: وقتی نماینده ای انتخاب می شود که نهایت تلاشش گرفتن عکس یادگاری با یک مسئول اروپایی است و همه امال و آرزو هایش را در غرب جستجو می کند چه توقعی می توان داشت که به فکر مردم و مشکلات آنان باشد.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی باید در تراز انقلاب و نظام و مجلس این کشور باشد اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها فرمودند مشکلات امروز کشور مربوط به ضعف مدیریتی است و حرکت عمومی انقلاب اسلامی دچار ضعف و سستی نیست.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن افزود: هرگاه مدیریت در کشور به دست افرادی انقلابی،فعال و پرتحرک بوده کارها به خوبی پیش رفته و هر گاه جریان غیر انقلابی و بی تحرک برکشور حاکمیت داشته کارها عقب افتاده یا منحرف شده است.

وی با اشاره به قدرت نظام اسلامی به واسطه  پشتوانه مردمی آن ابراز داشت: در کجای دنیا نظامی را سراغ دارید که علی رغم توطئه های مختلف پس از چهل سال همچنان بر روی پای خود ایستاده باشد و روز به روز در منطقه و دنیای پای جای خود را محکم کند.

پدر دانشمند شهید هسته ای کشورمان با اشاره به سر سپردگی برخی مسئولان کشور در برابر غرب و استکبار جهانی اذعان داشت: متاسفانه برخی علی رغم مدیریت ضعیف،بی تحرک،ناامیدانه و همراه با ترس، در برابر دشمن زانو زده و خسارتی را در این 7 سال به کشور تحمیل کرده اند که از ابتدای انقلاب تاکنون به کشور وارد نشده بود.

احمدی روشن در پایان با اشاره به ضرورت انتخاب اگاهانه و هوشمندانه نمایندگان مجلس یازدهم تاکید کرد: باید نمایندگانی انتخاب شوند که خداترس،دین شناس،پرتحرک و ولایت مدار بوده و در برابر مطالبه مردم پاسخگوباشند نه اینکه افرادی بر مسند امور قرار بگیرند که داعیه انتقاد پذیری دارند اما کسی جرات انتقاد از آنان را ندارد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار