Navigation Navigation

محتوا محتوا


نمایندگان یزد بعد از نمایندگی به چه کاری مشغولند؟


تغییر دو نماینده مجلس مردم یزد در انتخابات پرشور ۷ اسفند این سوال را به وجود می آورد که نمایندگان یزد در مجلس نهم بعد از دوران نمایندگی به چه کاری مشغول می شوند.

به گزارش یزدامروز، انتخابات هفتم اسفند برگزار شد و چهره های جدید مجلس شورای اسلامی در دوره دهم مشخص شدند. شمارش آراء اعلام شده مردم نشان داد، مردم یزد در این دوره از مجلس تصمیم گرفتند چهره های جدیدی را به نمایندگی خود در بهارستان انتخاب کنند. محمد صالح جوکار و حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نمایندگان یزد فرصت حضور در مجلس دهم را بدست نیاوردند. ششم خردادماه سال ۹۵  آخرین روز نمایندگان یزدی در نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی بود و حالا باید دید نمایندگان یزد بعد از این به چه کاری مشغول می شوند؟

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد واشکذر با بیان اینکه یک نماینده در مجموع چهار سال حضور در مجلس دارای دارای تخصص و کارآمدی در حوزه های مختلف می باشد اظهار کرد: یک نماینده پس از اتمام دوره نمایندگی یک شهروند عادی نباید باشد بلکه باید از پتانسیل، وجاهت و تمکّن فکری آنها در پیشبرد و توسعه جامعه استفاده شود.

وی به حرفه‌ای که بعد از اتمام این دوره از مجلس در آن فعالیت خواهد کرد اشاره کرد و افزود: فعلا تصمیم دارم بر روی پایان‌نامه دکترای خودم در رشته آینده پژوهشی بیداری اسلامی در غرب آسیا کار کرده و آن را به اتمام برسانم و تدریس در دانشگاه ها بپردازم.

جوکار بیان کرد: ستاد کل نیروهای مسلح نیز پیشنهاداتی شده که بنده هنوز مذاکره نکرده ام.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابی کشور با بیان اینکه نمایندگی یک دوره تجربگی گرانقدر است اظهار کرد: یک نماینده بعد از چهار سال سابقه می تواند خدمات خود را در راستای کارگشایی ریشه ای بر بدنه جامعه اعمال کند.

وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس با قانون و قانون گذاری و نهاد های اجرایی ارتباط تنگاتنگی دارد افزود: اگر دولت هوشیار باشد باید از این افراد در پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

وی گفت: فعلا فعالیت خاصی ندارم و به احتمال زیاد از شغل قبلی خود در اداره کل تبلیغات اسلامی استعفا می دهم.






آخرین اخبار آخرین اخبار