Navigation Navigation

محتوا محتوا

عامری:

نمی توانم به عملکرد شورای شهر نمره ای بدهم!


رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد گفت: من به عنوان یک عضو شورای شهر چون بخشی از این مجموعه هستم و از چالش های آن خبر دارم نمی توانم به عملکرد شورا نمره بدهم.

به گزارش یزدامروز، عضو شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدآوا، در رابطه با تلخ ترین اتفاق سال 97 اظهارداشت: من هیچ پدیده ای را تلخ نمی دانم و معتقدم بدترین پدیده ها هم اتفاقات مثبتی درون خود دارد و من به جنبه مثبت اتفاقات می نگرم.

بزرگترین چالش شورای شهر در سال 97 عدم تعیین تکلیف شهردار بود

«ونوس عامری» ادامه داد: اما بزرگترین چالش سال 97 مجموعه شهرداری و شورای شهر، نداشتن شهردار برای شهر یزد در طول شش ماه بود که با وجود معرفی افراد توانمند نتوانستیم ابلاغ شهردار یزد را بگیریم.

وی در رابطه با شیرین ترین اتفاق سال 97 نیز گفت: انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب را شیرین ترین اتفاقات سال 97 می دانم چراکه از ابتدای شورای پنجم تلاش های متعددی را برای انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب انجام دادیم.

مهمترین اتفاق برای شهرداری در سال 97 ، تغییر رویکرد بود

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد تصریح کرد: مهمترین یا بدترین اتفاق سال 97 را در سطح کلان چالش ایجاد شده برای برجام و اتفاقات به دنبال آن می دانم اما مهمترین اتفاق برای شهرداری و شورای شهر را به صورت کلی نه به صورت موردی، تغییر رویکرد این مجموعه به ویژه در حوزه بودجه ریزی می دانم.

وی در پاسخ به این سئوال که به عملکرد شورای شهر یزد در سال 97  از 0 تا 20  چه نمره ای می دهید؟، اذعان داشت: من به عنوان یک عضو شورای شهر چون بخشی از این مجموعه هستم و از چالش های آن خبر دارم نمی توانم به عملکرد شورا نمره بدهم.

وی ادامه داد: من وقتی معلم هم بودن خیلی روی نمرات تاکید نداشتم و عملکرد را کیفی می دیدم اما می توانم بگویم همه تلاش خود را کردیم تا از مردم نمره قبولی را بگیریم و امیدوارم که مردم این نمره را به ما بدهند.

انتهای پیام/م*






آخرین اخبار آخرین اخبار