Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه یزد:

نهادینه کردن معنویت در جامعه؛بزرگترین هدف انقلاب اسلامی


امام جمعه یزد در هشتمین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد اظهار داشت: بزرگترین هدف انقلاب اسلامی بازسازی و نهادینه کردن معنویت در جامعه بوده و این هدف می تواند افق روشنی را از انقلاب برای آیندگان ترسیم کند.

به گزارش یزدامروز؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری در هشتمین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد با بیان این مطلب که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمامی دستگاه های اداری باید عملکرد چهل ساله خود را تبیین کرده و فعالیت‌های خود را مورد ارزیابی قرار دهند گفت: با این ارزیابی نقاط قوت و ضعف به خوبی عیان می شود و سبب خواهد شد تا در مسیر رفع نواقص و تقویت نقاط قوت تلاش و جدیت بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه یزد روشن شدن ماهیت واقعی انقلاب اسلامی را در گرو بازخوانی شعارهای انقلاب و اهداف و آرمان های آن برای نسل های آینده دانست و اظهار داشت: بزرگترین هدف انقلاب اسلامی بازسازی و نهادینه کردن معنویت در جامعه بوده  و این هدف می تواند افق روشنی را از انقلاب برای آیندگان ترسیم کند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به رهبری ممتاز حضرت امام (ره) در دوران قبل،حین و پس از انقلاب ابراز داشت: امروز هم رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشی برجسته ای درهدایت کشتی انقلاب اسلامی دارند.

ناصری با تاکید بر ضرورت برخورداری از جدیت در پیشرفت های فناورانه و صنعتی اظهار داشت: امروز تلاش دشمنان برای براندازی نظام از طریق ممنانعت از رشد اقتصادی و علمی شدت یافته و باید مسئولان بررسی نقشه ها و دسیسیه های دشمنان را مورد بررسی قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم توجه مسئولان به وصیت‌نامه سیاسی الهی بنیان گذار انقلاب اسلامی تصریح کرد: این وصیت نامه از درس های زیادی برخوردار بوده که می تواند در شرایط کنونی راه گشای بسیاری از مشکلات ما باشد.

امام جمعه یزد در پایان اقتدار نظام را در گروه تقویت جایگاه ولی فقیه بر شمرد و گفت: اگر به نقش ولی فقیه در جامعه کم‌توجهی شود تمام نظام و مجموعه آن زیر سؤال خواهند رفت.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار