Navigation Navigation

محتوا محتوا


پایان خاطره نگاری ۴۴۲ خانواده شهید در یزد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: تهیه و ثبت خاطرات ۴۴۲ خانواده شهید استان در سال ۱۳۹۶ پایان یافت.

به گزارش یزدامروز به نقل از ایسنا، احمد ابراهیمی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه و در بین جوانان یکی از کارهای مهم بنیاد است گفت: در این ارتباط تهیه و ثبت خاطره ۴۴۲ خانواده شهید استان در سال ۱۳۹۶ پایان یافت. در این طرح با مراجعه به خانواده های معزز شهدا نسبت به جمع آوری و ثبت خاطره آن ها از شهدای انقلاب اسلامی اقدام شد و اجرای طرح در سال ۱۳۹۷ نیز با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: جمع آوری اسناد شهدا، تهیه، ثبت و انتشار خاطرات والدین آن ها از فرزندان سرفرازشان نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و میان جوانان دارد. دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد گفت: رویکرد اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه به مسائل فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و برای تحقق آن خاطره نگاری، برگزاری یادواره ها و نشست های فرهنگی بسیار مؤثر است.

ابراهیمی در ادامه بابیان اینکه طرح ضیافت ازجمله طرح های اساسی بنیاد استان یزد است، در این خصوص بیان کرد: در چارچوب اجرای طرح ضیافت، مراسم سالگرد همه شهدا بر اساس تاریخ شهادت آن ها برگزار می شود. در سال گذشته، بیش از دو هزار یادواره و یادمان شهدا برگزار شد که برگزاری تعداد یادواره و یادمان شهدا در هم سنجی با استان های دیگر نمونه است، امسال نیز این امر با همکاری مردم و خانواده شهدا ادامه خواهد داشت. انتهای پیاممنبع: ایسنا مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع رسانی خود را در این رابطه انجام می دهد.






آخرین اخبار آخرین اخبار