Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

پیشرفت ها در طول 40سال گذشته با وجود موانع حاصل شده است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت:کشورهای دیگر هم در این 40 سال پیشرفت‌هایی داشته‌اند اما پیشرفت‌های کشور ما هم بیشتر از آن‌ها بوده و قابل مقایسه نیست، هم اینکه این پیشرفت‌ها با موانع همراه بوده است.

به گزارش  خبرنگار یزدامروز، سردار فتح‌الله جمیری در مراسم یادواره شهدای کارگر استان یزد با بیان اینکه قبل از انقلاب رژیم پهلوی با صهیونیست‌ها هم‌پیمان بود، گفت: امروز هر امیدی مستضعفان دنیا دارند به انقلاب اسلامی گره خورده است. در یمن، عراق، سوریه، لبنان و در کشورهای افریقایی الگوی نهضت‌های آزادی‌بخش انقلاب اسلامی است.

وی افزود: قبل از انقلاب 40 هزار مستشار در ایران فعالیت می‌کردند و از ایران حق توحش هم می‌گرفتند. آن‌ها بالاترین حقوق را از ما می‌گرفتند و در فیش‌های حقوقی‌شان ردیف حقوقی به‌نام حق توحش داشتند! این‌ها قصه نیست این‌ها واقعیت‌ها است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: گروهبان آن‌ها به فرماندهی و امیران ما دستور می‌دادند وابستگی ما به آمریکا اینطوری بود.

جمیری خاطرنشان کرد: دورانی که دین از بین رفته بود و صرفا نمازی در مساجد خوانده می‌شد مثل نماز عربستان سعودی و دین برای ملت‌ها افیون معرفی می‌شد و می‌گفتند هیچ دینی پاسخگوی مسائل اجتماعی نیست، در چنین شرایطی گرد و غبار از اسلام عزیز توسط امام و شهدا زدوده شد و اسلام به دنیا معرفی شد.

وی اضافه کرد: امروز پروفروش ترین کتاب دنیا قرآن است و گروه گروه دارند به اسلام رو می‌آورند. البته دشمن هم بیکار ننشسته و آن‌ها دارند در برابر اسلام انقلابی حرکت‌هایی شبیه داعش ایجاد می‌کنند تا اسلام را طوری که خودشان می‌خواهند معرفی کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: چهره انقلابی ایران و اسلام عزیز امروز در دنیا معرفی شده و شناخته شده امروز دستاوردهای زیادی به وجود آمده. امروز می‌بینیم در دنیا چه اعتراف هایی که دارد صورت می گیرد.

جمیری تصریح کرد: هیلاری کلینتون زمانی که وزیر خارجه آمریکا بود گفته بود هر جای دنیا که ما پا می‌گذاریم حوزه نفوذ ایرانیان است؛ این اعتراف خود آن هاست.

وی افزود: حسنین هیکل محقق مصری در تحلیلی بعد از رخدادهای سوریه و رشادت های سردار سلیمانی، می‌گوید من نمی دانم نظام ولایت فقیه چیست اما همین را می دانم که در تمام تاریخ جهان دوبار ایرانی ها پایشان به دریای مدیترانه رسیده یک بار در دوران هخامنشی بوده و یک بار هم در دوران ولایت فقیه بوده است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه موفقیت‌های امروز ثمره و نتیجه خون شهدا و مقاومت های ایثارگران است، یادآور شد: کشورهای دیگر هم در این 40 سال پیشرفت‌هایی داشته‌اند اما پیشرفت‌های کشور ما هم بیشتر از آن‌ها بوده و قابل مقایسه نیست، هم اینکه این پیشرفت‌ها با موانع همراه بوده است و موفقیت ها با این موانع پیش آمده است.

جمیری با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی گفت: بهترین چیزی که در کشور به آن نیاز داریم و در هر جای دنیا که باشد می تواند تحول ایجاد کند نیروی انسانی است که ما بهترین شان را امروز داریم، به طوری که از ایرانی ها در کشورهای دیگر نیز استفاده می شود.

وی اضافه کرد: ما همچنین منابع خوبی در این کشور داریم، ما بهترین معادن را داریم، آن هم معادنی که مرتبط با صنعت است، که البته باید با برنامه ریزی جلو برویم.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه ما در بخش سرمایه مشکلی در کشور نداریم اما این سرمایه هدایت شده نیست، یادآور شد: بازار کشورهای همسایه ما نیز بی نظیر است و فرصت خوبی در اختیار کشور ماست. البته مهم است که چگونه از آن استفاده کنیم.  به عنوان مثال در زمینه اختلاف بین قطر و سعودی بهترین فرصت ایجاد شد اما ما خوب استفاده نکردیم.

جمیری اظهار داشت: ما در بخش نیروهای مسلح هدایت شده حرکت کردیم و همین مسئله موجب شد که ما در بخش نیروهای مسلح امروز با کمترین هزینه به دستاوردهای بزرگی دست یافتیم.

وی تاکید کرد: البته رسیدن به پیشرفت و موفقت ها با مقاومت ها و سختی ها به دست آمده و اینطور نیست که این ها بدون سختی به وجود بیاید.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار