Navigation Navigation

محتوا محتوا

پس از اقامه نماز؛

پیکر «آیت الله ابوترابی» به دل تیره تراب نهاده شد/آخرین وداع مردم یزد با «عالم بصیر دارالعباده»


پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر آیت الله ابوترابی به امامت آیت الله نوری همدانی، تابوت آن عالم بصیر بر دستان مردم شهید پرور و عالم دوست یزد از معراج شهدای امیرچخماق تا امامزاده جعفر(ع) تشییع و در جوار آن امامزاده به خاک سپرده شد.

به گزارش یزد امـــــروز از یزد رسا، پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر آیت الله ابوترابی به امامت آیت الله نوری همدانی، تابوت آن عالم بصیر بر دستان مردم شهید پرور و عالم دوست یزد از معراج  شهدای امیرچخماق تا امامزاده جعفر(ع) تشییع و در جوار آن امامزاده به خاک سپرده شد.

 

در این مراسم ضمن سخنرانی حجت الاسلام انوری وفرزند آن مرحوم، پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله نوری همدانی قرائت شد و لحظاتی حجت الاسلام اولیا نژاد به مرثیه سرای پرداخت.

 

در بین جمعیت حاضر در مراسم تشییع چهره علمایی چون، آیت الله العظمی نوری همدانی، آیت الله ناصری، آیت الله وافی، آیت الله مدرسی، حجت الاسلام سیدکاظم مدرسی، حجت الاسلام معزالدینی، حجت الاسلام ادیب یزدی و اشخاصی چون روح الله حسینیان رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، روان بخش رییس دفتر آیت الله مصباح و رییس موسسه امام خمینی(ره)، سردار کاکاوند فرمانده انتظامی استان، سردار فتوحی فرمانده سپا الغدیر استان، استاندار یزد و برخی مسئولین یزد به چشم می خورد.

 

گفتنی است پس از تشییع، مردم به قرائت فاتحه و زیارت عاشورا بر سر مزار آن عالم ربانی پرداختند و فوج جمعیت برای زیارت مدفن آن عالم ربانی به سمت امامزاده جمعیت در حال حرکت است.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار