Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد

کاهش 3 هزار پرونده قضایی از موجودی پرونده‌های دادگستری در سال گذشته


رییس کل دادگستری استان یزد گفت‌: در سال گذشته با کاهش 3 هزار پرونده از موجودی پرونده‌های دادگستری، تعداد پرونده‌های مختومه ‌12 درصد‌ افزایش یافت.

به گزارش یزدامروز؛ رییس کل دادگستری استان یزد گفت‌: در سال گذشته با کاهش 3 هزار پرونده از موجودی پرونده‌های دادگستری، تعداد پرونده‌های مختومه ‌12 درصد‌ افزایش یافت.

محمدرضا حبیبی‌ در دیدار با کارکنان اداری و قضایی دادگستری به مناسبت آغاز سال جدید، افزود: رسیدگی به بیش از 215 هزار فقره پرونده در دادگستری کل استان اعم از دادسراها و همه محاکم و اجرای احکام سراسر استان در سال گذشته نشانه عزم جدی و تلاش مضاعف کارکنان است‌.

رییس کل دادگستری استان بر رعایت نظم، وقت‌شناسی و برخورد خوب و مبتنی بر احترام با ارباب رجوع دادگستری تأکید کرد و گفت: گرچه از هر حیث مجموعه دستگاه‌قضایی استان خوب بوده است اما تلاش برای بهتر بودن در تمام زمینه‌ها باید تداوم داشته باشد و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها در عین دقت بیشتر، رفت و آمد ارباب رجوع به دستگاه قضایی کم کند.

حبیبی از تشکیل کمیته ممیزی در کنار کمیسیون نقل و انتقالات قضات خبر داد و افزود: این کمیته به پایش دقیق آراء قضات پرداخته با تعیین سطح علمی و لحاظ کردن بسیاری از فاکتور‌های مهم دیگر‌، نقش ارایه نظرات مشورتی تأثیر گذاربر کمیسیون نقل و انتقالات را دارد‌.






آخرین اخبار آخرین اخبار