Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه موقت میبد:

کمترین وظیفه شرعی ام ترک اعتراض گونه «جشنواره حرکت و برکت» بود که انجام دادم


حجت الاسلام محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد به دنبال برنامه های نامتعارف در جشنواره حرکت و برکت میبد پیامی را خطاب به مردم میبد صادر کرد.

به گزارش یزدامروز به نقل از میبد خبر، حجت الاسلام محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد به دنبال برنامه های نامتعارف در جشنواره حرکت و برکت میبد پیامی را خطاب به مردم میبد صادر کرد. 

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور معزز مردم شریف شهرستان میبد ایدهم الله تعالی

با سلام و تحیت همانطور که استحضار دارید در هفته ای که گذشت شاهد مراسم بسیار با شکوه سوگواری عاشورای فاطمی(س) و همچنین تشییع پیکر پاک شهید گمنام با حضور تماشایی مردم بودیم که موجب پیچیده شدن عطر روحانی شهداء در شهر شد. 

در این میان شما مردم و جوانان عزیز ما علاوه بر تحول معنوی نیاز به نشاط و شادی های سالم و مفرح همراه با حفظ شئونات اسلامی دارید. لذا بر همین اساس برای حضور در بین مردم پاک و متدین و غیرتمند در مراسم جشنواره حرکت و برکت اقدام نمودم که در بین مراسم با صحنه های خلاف شرع و غیر دینی مواجه شدم که این حرکت جز پایمال کردن ارزشهای اسلامی و انقلابی پیامدی نداشت، لذا کمترین وظیفه شرعی اینجانب ترک اعتراض گونه بود که انجام دادم و از دیگر مسئولان نیز چنین انتظاری داشتم و گرنه طبق دستور شرع اینجانب نیز موافق با مراسم شاد و مفرح با حفظ شئونات می باشم.

در پایان از مسئولان محترم تقاضای رصد دقیق این حرکات ضد شؤون اسلامی و جلوگیری از اجرای آن هستم.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

محمد اعرافی 

امام جمعه موقت میبد 

 






آخرین اخبار آخرین اخبار