Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو هیئت بازبینی نمایش ارشاد بافق:

گروه آرین متعهد شد تا مشکلات نمایش خود را رفع کند/ اداره ارشاد و اماکن ناظر بر نحوه اجرای نمایش می باشند


عضو هیئت بازبینی نمایش ارشاد بافق گفت: برای نمایش گروه آرین دو مرحله بازبینی انجام شد، در بازبینی اول کاملا اجرای این نمایش رد شد و تذکرات لازم ،هم شفاهی و هم کتبی ابلاغ شد.

به گزارش یزدامروز، محمد دهستانی عضو هیئت  بازبینی نمایش های ارشاد بافق در مصاحبه با خبرنگار بافق خبر؛ در خصوص نحوه نظارت این هیئت بر اجرای نمایش های مختلف در شهرستان گفت: از نظر قانون قبل از اجرای هر گونه نمایش توسط گروه های هنری محتوای نمایش آنها به این هئیت ارائه می شود که این هیئت با بررسی و بازبینی نمایش مورد نظر، آن را از نظر شرع و عرف و قانون بررسی می کند و در مورد آن نظر می دهد.

وی در ادامه از نحوه نظارت بر نمایش گروه آرین که در ایام دهه فجر اجرا می شود اظهار داشت: دو مرحله بازبینی انجام شد. در بازبینی اول کاملا اجرای این نمایش رد شد و تذکرات لازم ،هم شفاهی و هم کتبی ابلاغ شد و کارگران و گروه متعهد شدند مواردی را که تذکر داده شده در نمایش مطرح نشود. در بازبینی دوم نیز موارد وجود داشت که صورت جلسه شد و تذکرات لازم داده شد.

دهستانی در خصوص نظرات بعدی پس از بازبینی اظهار داشت: نظارت بر نحوه اجرا بعد از نظر هیئت بر عهده  اداره فرهنگ و ارشاد و اماکن و دیگر نهاد‌ها است. البته مردم شریف هم اگر در حین نمایش مواردی از قبیل خلاف عرف و شرع و قانون یا اهانت به هر شخص حقیقی و حقوقی مشاهده کردند می توانند کتبا به اداره ارشاد گزارش دهند.

وی در پایان در مورد لغو مجوز اجرا نمایش بیان داشت: اداره ارشاد براساس نظر این هیئت بازبینی و در چارچوب قانون مجوز اجرای نمایش صادر می کند که اگر از این چارچوب خارج شده باشد دیگر قابل اجرا نمی باشد.

انتهای پیام/ح



آخرین اخبار آخرین اخبار