Navigation Navigation

محتوا محتوا


گلایه فرماندار یزد از اجرایی نشدن برخی طرح‌های مصوب شورای ترافیک


فرماندار یزد از عدم اجرای برخی طرح‌های مصوب شورای ترافیک شهرستان یزد که هنوز اجرایی نشده است، انتقاد کرد.

به گزارش یزدامروز؛ مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه شورای ترافیک استان یزد اظهار داشت: خدمات و اقداماتی که برای مردم انجام می شود باید درست و به موقع بوده و رضایت عمومی مردم را فراهم کند.

وی افزود: رضایتمندی مردم اصل مهم خدمت گذاری و مسئولیت است و مسئولان و مدیران باید همواره رفع مشکلات مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فرماندار یزد بیان کرد: مسئولیت و فرصت خدمت به مردم نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و با برنامه ریزی و ارائه خدمت صادقانه به مردم این نعمت و فرصت را پاس بداریم.

وی با انتقاد از عدم اجرای به موقع برخی طرح ها و پروژه های عمرانی در سطح شهرستان گفت: در برخی موارد مانند اصلاح ورودی روستای محمد آباد از توابع بخش مرکزی، طرح نهایی پس از چند ماه مورد تصویب شورای ترافیک شهرستان قرار گرفته که متأسفانه هنوز اجرایی نشده است.

به گزارش مهر سالاری با اشاره به اینکه اجرایی شدن چنین پروژه هایی نیازمند تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی مختلف است، تصریح کرد: به هیچ وجه قابل قبول نیست که بعد از گذشت چندین ماه و برگزاری جلسات مختلف این پروژه‌ها معطل باشد.

فرماندار یزد خواستار رفع مسائل و مشکلات ترافیکی چندین ساله در سطح شهرستان شد و بیان داشت: امیدواریم مدیران ادارات و نهادهای مسئول در این زمینه بتوانند با برنامه ریزی و اجرای مصوبات مسیر حرکت رو به پیشرفت شهرستان را بیش از پیش هموار کنند.

در این جلسه طرح های ترافیکی روستاهای بخش مرکزی و شهر شاهدیه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار