Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدير اجراي سرشماري ستاد شهرستان یزد:

183مامور؛کار سرشماری در شهرستان یزد را انجام می دهند


مدير اجراي سرشماري ستاد شهرستان یزدتعداد نهايي ماموران سرشماري شهرستان يزد را 183 نفر عنوان كرد و افزود: با تلاش معاونين فني شهرستان انشالله تا روز آينده نتايج آزمون مشخص شده و نفرات برتر به عنوان ماموران سرشماري انتخاب خواهند شد.

به گزارش یزدامروز به نقل از روابط عمومي فرمانداري يزد،آزمون انتخاب ماموران سرشماري شهرستان يزد با نظارت مستقيم فرماندار و مدير اجراي سرشماري ستاد شهرستان برگزار شد.

«مصطفي سالاري» در حاشيه برگزاري اين آزمون، تعداد نهايي ماموران سرشماري شهرستان يزد را 183 نفر عنوان كرد و افزود: با تلاش معاونين فني شهرستان انشالله تا روز آينده نتايج آزمون مشخص شده و نفرات برتر به عنوان ماموران سرشماري انتخاب خواهند شد.

وي با بيان اينكه سرشماري اينترنتي در حال حاضر با قوت و پيگيري هاي لازم در حال انجام است، تاكيد كرد: موفقيت طرح سرشماري اينترنتي شهرستان يزد به لحاظ گستردگي جمعيت و همچنين بالابودن تعداد خانوارها نيازمند همراهي بيشتر مردم و همكاري همه جانبه دستگاه هاي دولتي است.
فرماندار يزد با بيان اينكه روزانه قريب به 3 هزار خانوار يزدي در سرشماري اينترنتي مشاركت مي كنند، تصريح كرد: براي ارتقا رتبه شهرستان و استان نيازمند مشاركت بيشتر مردم و حمايت آنان از اين طرح ملي هستيم.
سالاري با اشاره به اينكه سرشماري اينترنتي باعث صرفه جويي در زمان و هزينه هاي خواهد شد، از همشهريان دعوت كرد تا با جدي گرفتن اين طرح ملي مشاركت خود را افزايش داده و اولين قدم براي توسعه روز افزون شهرستان را ايفا نمايند.
گفتني است سرشماري اينترنتي از 3 مهرماه آغاز شده و تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت كه شهروندان يزدي مي توانند با مراجعه به سايت www.sarshomari95.ir در اين طرح مشاركت و اطلاعات خانوار خود را ثبت نمايند.
 






آخرین اخبار آخرین اخبار