Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبرداد

2 کلینیک سیار دندان‌پزشکی در مناطق محروم استان خدمت‌رسانی می کنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از امروز 2 کلینیک سیار دندان‌پزشکی در مناطق محروم استان یزد خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش یزدامروز، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، از  افتتاح كلينيك‌هاي سيار دندانپزشكي در يزد با هدف خدمت رساني به مناطق محروم و كمتر برخوردار؛ خبر داد و گفت: در ادامه ی اجرای طرح تحول سلامت دهان و با هدف ارائه ی خدمت در مناطق محروم و دورافتاده، ناوگانی متشکل از 80 دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

دکتر محمدحسن لطفی اظهار کرد: 2 دستگاه از این ناوگان در اختیار دانشگاه علوم گزشکی یزد قرار گرفته است که در دو سطح 1 و 2 دندان‌پزشکی خدمات رایگان به گروه‌های هدف شامل دانش آموزان زیر 14 سال، مادران باردار و یک سال پس از زایمان ارائه می‌دهد.

وی افزود: در این کلینیک‌های سیار یک دنداپزشک و یک دستیار خدماتی نظیر معاینه، آموزش بهداشت، وارنیش فلوراید، ترمیم، پرکردن، کشیدن و جرم گیری را برای عموم مردم مناطق حاشیه نشین و محروم استان ارائه می‌کنند.

دکتر لطفی اذعان کرد: اکنون بعد از اتمام آیین افتتاح یکی از این واحدهای سیار در مسجد امام حسین(ع) حسن آباد یزد در حال ارائه خدمات می‌باشد و پس از آن به سیار نقاط محروم شهر و استان یزد انتقال می‌یابد.

انتهای پیام/ح
 






آخرین اخبار آخرین اخبار