Navigation Navigation

محتوا محتوا

استاندار یزد در جمع اعضای شورای شهر زارچ:

325 هکتار فضای سبز در زارچ احداث خواهد شد/نگاه مدیران ارشد استان به همه مناطق یکسان است


استاندار یزد با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل بخش و شهر زارچ در حال پیگیری است گفت: نگاه مدیران ارشد استان به همه مناطق یکسان است و مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در اولویت قرار دارند.

به گزارش خبرنگاریزدامروز از زارچ؛ درنشست مشترك استاندار یزد با اعضاي شوراي شهر زارچ  که در استانداري يزد برگزار شد در ابتداي جلسه هریک از اعضاي شوراي اسلامي شهر زارچ مسائل، مشكلات و ظرفیت‌های شهر زارچ را مطرح کردند.

استانداریزد در این نشست گفت: مسائل و مشکلات مربوط به فاضلاب شهر زارچ در حال پیگیری بوده و برای رفع مشکلات زیست‌محیطی آن، 325 هکتار فضای سبز به‌صورت پارک در نظر گرفته‌شده که در فاز دوم تا 500 هکتار قابل‌افزایش است.

«سید محمد میرمحمدی» اضافه کرد: همچنین 700 هکتار کمربند سبز بین یزد و میبد برنامه ریزی شده که با اجرای این برنامه مشکل فوق مرتفع خواهد شد.


وی در ادامه با اشاره به وجود مفاخر بزرگ  بخش زارچ، افزود: وجود افراد شناخته‌شده‌ای از این منطقه در سطح کشور و منطقه، که در راه خدمت به مردم تلاش می کنند باعث افتخاراست.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه دولت با بیشترین حجم کاهش اعتبارات به دلیل کاهش قیمت نفت در دو سال اخیر روبروبوده ادامه داد: بودجه دولتی به دلایل مذکور کاهش یافته اما با توکل به خداوند متعال،برنامه‌های دولت تدبیر و امید در استان  و با مشارکت بخش خصوصی پیش رفته و بیش از سال های 90 و 91 اعتبارات آن جذب و کار انجام شده است.






آخرین اخبار آخرین اخبار