Navigation Navigation

محتوا محتوا

دولت امید مردم و چشم و چراغ آن ها!

70درصد مردم یزد از عملکرد شورای شهر راضی نیستند!


مصوبه شورای شهر یزد در آستانه فصل گرما با دفاع تمام قد اعضای اصلاح طلب شورای تایید شد تا تنها حزبی نگری در شورای شهر یزد بیش از پیش نمایان تر شود.

به گزارش یزدامروز،‌ پنجاه وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد به موضوع تبصره 3 آب بها اختصاص یافت و حذف تبصره 3 قبوض آب در شورای شهر یزد با با 6 رای مخالف، رای نیاورد.

اما فارغ از اصل بد بودن مصوبه شورای شهر که در گذشته مفصل به ان پرداخته شد،‌رفتارهای سینوسی یا بهتر بگوییم چندگانه برخی کانال های اصلاح طلب یزد بود که یکی به نعل می کوبند و یکی به میخ!

یکی از این کانال ها که در ابتدای مخالفت شورای شهر از حذف تبصره 3 آب بها، تمام قد بر علیه این مصوبه به دفاع نمایشی از مردم می پرداخت،‌سریع تغییر موضع داد تا جایی که از اعضای شورای شهر یزد بابت این مصوبه تشکر و قدردانی کرد!

هر چند همه می دادند پشت پرده این کانال ها با عروسک گردانی برخی اصلاح طلبان شورانشین هدایت و گردانده می شود اما یکی از آن ها در نظرسنجی در خصوص تبصره 3 آب بها به نتیجه قابل تاملی رسید که تشکرشان از شورای شهر را هم زیر سؤال برد.

در نظر سنجی این کانال آمده است: «از عملکرد شورای شهر یزد در مواجهه با حذف ماجرای تبصره شوم در قبض آب تا امروز رضایت دارید؟» که 72 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی با انتخاب گزینه خیر از عملکرد شورای شهر اعلام نارضایتی کرده اند.

مصوبه شورای شهر یزد در آستانه فصل گرما که مطمئنا تاثیر زیادی بر مبلغ قبوض آب شهروندان یزدی می گذارد با دفاع تمام قد اعضای اصلاح طلب شورای تایید شد تا تنها حزبی نگری در شورای شهر یزد بیش از پیش نمایان تر شود.

انتهای پیام/س*






آخرین اخبار آخرین اخبار