Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی مهریز مطرح کرد

«اقتصاد مقاومتی»؛ ره گشای اکثر معضلات و مشکلات اقتصادی کشور


مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی مهریز گفت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در عمل در افزایش تولید و اشتغال مولد و مفید بسیار موثر است .

به گزارش یزدامــــروز، حمید  رضا بشارت در گفت و گو با صبح مهریز افزود: در تحقق اقتصااد مقاومتی بخش دولتی با همراهی بخش خصوصی و صالحبان صنایع و کارفرمایان نقش اساسی بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: راه برون رفت از بسیاری معضلات و مشکلات در حوزه اقتصادی به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بستگی دارد که باید با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گیرد .

این مسوول خاطر نشان کرد: شهرک های صنعتی با همکاری بخش خصوصی و جلب مشارکت آنها باید برای عمل به سفارات موکد مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی همت کنند .

بشارت گفت: همه مردم و مسوولان قطعا می دانند که اقتصاد عاریتی و وابسته به حال کشور هیچ فایده ای ندارد و باید با تکیه بر دانش و نیروهای متعهد و متخصص داخلی اقدام کرد .

وی افزود:  شهرك صنعتي شهرستان مهريز در 30 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده و به دليل نزديكي به مركز استان و همچنين قرار گرفتن در جوار جاده مواصلاتي شمال به جنوب مي تواند مكان مناسبي براي سرمايه گذاري باشد.

بشارت خاطر نشان کرد: سهولت در دسترسي به شاه راه هاي ايران، وجود نيروي انساني متخصص و همچنين معافيت مالياتي، ارزاني زمين و زیرساخت کامل اين شهرك را به مكان مناسبي برای احداث كارخانجات جديد تبدیل کرده است .

وی از آمادکی شرکت  شهرک صنعتی مهریز برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی خبر داد .






آخرین اخبار آخرین اخبار