Navigation Navigation

محتوا محتوا

نادران:

«فرهادی» با برائت از فتنه خود را سرباز ولایت می‌داند


نماینده مردم تهران در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم افزود: انتظار ما از فرهادی این است که خط مشی و فصل‌الخطاب ما را در نظر بگیرد و در عزل و نصب اساتید و مدیریت و روسای و اخراجی‌ها رفتار جناحی نداشته باشد.

به گزارش یزدرسا به نقل از نسیم،الیاس نادران، نماینده مردم تهران در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم افزود: با آقای فرهادی با مجلس مخالفت کردند؛ خواستند یک نامه‌ای از فتنه‌گرها را بخوانند. انشاالله ایشان هدایت شوند و با مجلس همراهی کنند.

در مورد سخنان رئیس‌جمهور محترم هم که به حاشیه رفتند و بحث اختلاف رأی در انتخابات ریاست جمهوری با نفر دوم را مطرح کردند عرضمان این است که هر کس از مردم رأی گرفت همه باید کمک کنند و آنچه که مورد رضای خدا است را عمل کنند.


نادران اظهار داشت: مجلس بارها اعلام کرده که خط قرمز مجلس در مواجهه با مدیریت‌های کلان اجرایی کشور فتنه است؛ آقای فرهادی دو نکته مثبت در سوابق خود دارد؛ یک اینکه دچار حاشیه‌سازی تاکنون نشده‌اند و دوم اینکه در مدیریت هلال احمر که بر خلاف اکثر مدیران ارشد اجرایی کشور نسبت به دوره ما قبل خود به هیچ وجه سیاه‌نمایی نکردند. فرهادی بر خلاف دوستانی که در این جا آمدند و در معرض رأی اعتماد قرار گرفتند و رای نیاوردند، در هیچ حلقه تندرو و در فتنه 88 و نه در قبل از آن نبودند؛ یادمان نمی‌رود همین فرهادی به دلیل تندروی‌های اصلاح‌طلب‌ها نتوانست در مجلس ششم رأی بیاورد.


نماینده مردم تهران در مورد دیدگاه مجلس در مورد اتفاقات سال 88 افزود: فتنه برای ما خط قرمز است. به دلیل اینکه آثار سیاسی که فتنه در 88 و بعد از آن گذاشته است. فتنه‌گرها دشمنان این ملت را امیدوار کردند که با ایجاد شکاف اجتماعی می‌توانند بیشترین فشار را بر مردم بیاورند؛ تحریم بانک مرکزی، تحریم وزارت نفت، تحریم نفت‌کش‌ها و بیمه و تحریم‌هایی که بعد از 88 اتفاق افتاد به دلیل همین فتنه بود. فرهادی دامنش بری از این اتهامات است.


نادران  با اشاره به انتظار مجلس از فرهادی افزود: انتظار ما این است که ایشان وقتی به وزارت علوم وارد شوند بر همین مشی عمل کنند. ما به فرجی دانا خاضعانه گفتیم که شما باید وزارت را مدیریت کنید نه بقیه شما را مدیریت کنند. گفتیم افرادی در مشاورت‌ها و معاونت‌ها انتخاب کنید که نظام و انقلاب و مجلس و همه که دغدغه دارند محیط دانشگاه به شرایط 88 بر نگردد؛ انشا الله به آن شرایط اجتماعی برنگردیم. فرهادی در همه جا ضمن برائت از فتنه صراحتا بیان کردند که من سرباز ولایتم.


وی همچنین افزود: انتظار ما از فرهادی این است که خط مشی ما و فصل‌الخطاب ما در عزل و نصب اساتید و مدیریت و روسای و اخراجی‌ها رفتار جناحی نباشد. من در ظرفیت مدیریت ایشان این موضوع را می‌بینم.


نادران ادامه داد: رأی ما به آقای فرهادی و به همه عزیزان و وزرایی که از این مجلس رأی اعتماد گرفتند "رأی موافق مشروط" است. وزرا تا سرباز ولایت هستند ما حمایت می‌کنیم و امیدواریم انشاء الله وزارت علوم به سامان شود و به حاشیه‌سازی رسانه‌ها و مجلس اعتنا نکند و امیدواریم شما به فرهادی رأی قاطع مثبت دهید و بعد پیگیری کنید که به این تعهدات عمل می‌کند یا خیر.

 

انتهای پیام/ص






آخرین اخبار آخرین اخبار