محتوا
«کمیته تولید محتوا» برای بحران آب، لازمه امروز رسانه های یزد
به گزارش خبرنگار یزدامروز، امیر احمد پهلوانیان مدیرکل مرکز صدا و سیمای یزد در کارگروه تخصصی آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران با بیان اینکه تشکیل کارگروه ها ابلاغیه کشوری بوده و در حوزه اختیارات دستگاه های استانی نیست و بقیه ها کمیته ها هم زیر مجموعه این کارگروه ها تعریف می شوند گفت: این که برخی رسانه ها مدام بهانه تراشی می کنند و صدا و سیما را متهم به برخی رفتارها می کنند واقعیت امر این است که ما در مجموعه صدا و سیما معتقدیم هر کجا نیاز به مشارکت و همکاری ما باشد حاضریم با دل و جان کار کنیم و یک ریال هم از سوی دستگاه ها به ما پرداخت نمی شود.
پهلوانیان در بخش دیگری از سخنانش خواستار برگزاری منظم کارگاه های آموزشی برای رسانه ها در زمینه فوق شد و اظهار داشت: باید در این کمیته نحوه اطلاع رسانی برای تشویق مردم به صرفه جویی در مصرف آب و همچنین تکنیک های عملیات روانی برای مقابله با شایعات به رسانه ها آموزش داده شود.
مدیرکل صدا و سیمای یزد به اهمیت تشکیل کمیته تولید محتوا در زمینه بحران آب اشاره کرد و اظهار داشت: البته دستورالعمل این کمیته باید به صورت پیشنهادات رسانه ای در اختیار فعالان این عرصه قرار گیرد.
پهلوانیان؛الزام مدیران دستگاه های مرتبط با حوزه آب برای ارائه گزارش به مردم از طرف مدیران ارشد استان و شفاف سازی دستگاه ها در این باره را حائز اهمیت دانست و گفت: وقتی ما مسئولان در خصوص عملکرد خود شفاف سازی نکنیم نمی توان انتظار داشت که عده ای در فضای مجازی هر آنچه دوست دارند مطرح نکنند.
وی در پایان برضرورت آموزش کودکان ،نوجوانان و جوانان در مهدکودک ها،مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد.
انتهای پیام/ح
Related Assets:
-
هدف قرار دادن«عقبه اجتماعی نظام» توسط دشمن با ابزار رسانه
-
امت اسلام ریشهکنشدن رژیم صهیونیستی را خواهد دید/ "معامله قرن" هرگز محقق نخواهد شد
-
ششمین جایزه باروت خیس به «ترامپ» رسید/سردار غیب پرور: مردم ایالات متحده از رئیس جمهورشان شرمسار هستند+تصاویر
-
حجاب یک دستورالهی برای حفظ کرامت زن است
-
تیترهایی که تاریخی شد+ تصاویر
-
پنج سوال طلایی که همه مخاطبان رسانه باید با آن آشنا باشند