Navigation Navigation

محتوا محتوا

شهردار زارچ خبر داد:

اجرای طرح مدیریت مصرف بهینه منابع آب در شهر زارچ/ شستن وسایل نقلیه با آب فضای سبز ممنوع


شهردار زارچ از اجرای طرح مدیریت مصرف بهینه منابع آب در سطح این شهر خبر داد.

شهردار زارچ در مصاحبه با خبرنگار یزد امــــروز از زارچ؛ از اجرای طرح مدیریت مصرف بهینه منابع آب در سطح این شهر خبر داد و گفت: واحد فضای سبز شهرداری زارچ با توجه به کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی در سال های اخیر، مدیریت بهینه در استفاده از منابع آب را جهت جلوگیری از اتلاف آب در دستور کار خود قرار داده است.

محمدرضا حفیظی افزود: تمامی کارکنان سازمان فضای سبز شهرداری زارچ آموزش های لازم را در خصوص صرفه جویی در مصرف آب و استفاده درست از منابع آن فرا گرفته اند.

حفیظی تجهیز امکانات سخت افزاری شهرداری به فناوری های روز را از دیگر برنامه های مدیریتی در این حوزه دانست و افزود: به منظور صرفه جویی در مصرف آب، از آبهای زیرزمینی غیرآشامیدنی به جای آب آشامیدنی شهری در آبیاری فضای سبز استفاده می شود.

وی استفاده ازدرختان مقاوم به خشکی و کاهش سطح چمن کاری در شش ماه نخست سال جاری را از دیگر برنامه های این شهرداری عنوان کرد و افزود: ترمیم، بهسازی و نگهداری شبکه های آبرسانی و جلوگیری از هدر رفتن آب از دیگر برنامه های طرح مدیریتی مصرف بهینه منابع آب می یاشد.

شهردار زارچ تاکید کرد: بر اساس قانون با افرادی که از آب فضای سبز برای شستن وسایل نقلیه ، ساختمان سازی و .... استفاده کنند برخورد خواهد شد.

وی در پایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده چنین مواردی آن را به شهرداری اطلاع دهند.


 






آخرین اخبار آخرین اخبار