Navigation Navigation

محتوا محتوا

وعده عضو شورای اسلامی شهر یزد به مردم:

احداث زیرگذر میدان خاتمی تا پایان سال جاری /شخصا علاقمندم در کمیسیون برنامه و بودجه شورا خدمت کنم


عضو سابق کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت : بنده به علت سابقه چندین ساله در معاونت مالی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد شخصا علاقمندم در کمیسیون برنامه و بودجه شورا خدمت کنم.

به گزارش یزدامــــــــروز؛ عضو شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با یزد رسا گفت: کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهریزد وظیفه بررسی بودجه شهرداری را بر عهده دارد که60 درصد از این بودجه به بخش های خدماتی و عمرانی اختصاص می باید و حدود 40 درصد هم صرف هزینه های جاری شهرداری نظیر حقوق و دستمزد می شود.

امیرحسین رادمنش ادامه داد: از آنجا که سال گذشته شهرداری متمم های زیادی برای بودجه مصوب ارائه داد انحراف بودجه از برنامه بسیار زیاد بود و تلاش می شود در سال جاری شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

رادمنش در خصوص اینکه چگونه می توان از انحراف در بودجه امسال جلوگیری کرد گفت: راهکار این است که  معاونت برنامه ریزی با تشکیل کمیته ای تحت نظر شهردار روزانه گزارش وضعبت در آمدی و هزینه های شهرداری را ارائه دهد.

عضو سابق کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت : بنده  به علت سابقه چندین ساله در معاونت مالی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد شخصا علاقمندم در کمیسیون برنامه و بودجه شورا خدمت کنم و علت عدم حضورم در این کمیسیون در سال گذشته  نیزتصمیم اعضا برای خدمت گذاری در آن کمیسیون بود اما امسال در کیسیون بودجه خدمت خواهم کرد.

رادمنش اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی نظیر احداث زیرگذر در میدان آیت الله خاتمی و زیباسازی منظر شهری را از مهمترین برنامه های خود در این کمیسیون عنوان کرد.






آخرین اخبار آخرین اخبار