Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسئول ستاد جمع اوری کمک های مردمی استان به مدافعان حرم خبر داد

ارسال کمک های غیر نقدی یزدی ها به جبهه مقاومت اسلامی + تصاویر


مسئول ستاد جمع اوری کمک های مردمی استان یزد به جبهه مقامت اسلامی از ارسال کمک های غیر نقدی مردم شهرستان های ولایتمدار و شهید پرور یزد، میبد و اردکان به جبهه مقاومت اسلامی(مدافعان حرم) خبر داد.

مسئول ستاد جمع اوری کمک های مردمی استان یزد به جبهه مقامت اسلامی در مصاحبه با یزدامروز؛ از ارسال کمک های غیر نقدی مردم شهرستان های ولایتمدار و شهید پرور یزد، میبد و اردکان به جبهه مقاومت اسلامی(مدافعان حرم) خبر داد.

علیرضا قاسمی با اعلام این خبرافزود: این کمک ها شامل اقلام خوراکی  حلواارده،حاجی بادام،کشک،دوغ،ماکارونی،تن ماهی و نان برنجی و مقداری پوشاک بوده که بخشی از آن توسط تولیدکنندگان و بخشی توسط خیرین اهدا شده است

 قاسمی با اعلام این مطلب که در کلیه شهرستان های استان، ستادی با محوریت ائمه جمعه و دبیری فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و جمعی از خیرین، تشکیل و به عنوان ستاد جمع اوری کمک های مردمی نام گذاری شده است اضافه کرد: این ستاد وظیفه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم مومن و خیرمند در هر شهرستان و ارسال به ستاد استان را به عهده دارند.

وی در خصوص اینکه مردم چگونه می توانند کمک های خود را به این ستاد اهدا کنند گفت : هیئت رزمندگان،نواحی و پایگاه های مقاومت بسیج هر شهرستان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم برای ارسال به جبهه مقاومت اسلامی هستند.

انتهای پیام/ح
 






آخرین اخبار آخرین اخبار