Navigation Navigation

محتوا محتوا


آرمان های والای فلسطین فراموش نخواهد شد


با وجود این که امسال راهپیمایی به سبک و سیاق هر سال برگذار نمی شود ولی این به معنی فراموشی فلسطین و یا ترک آرمان های شریف آن نخواهد بود.

به گزارش یزدامروز؛ بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس سرآغاز حرکت آزادانه و انسان دوستانه مردم مسلمان و روزه دار جهان شد تا هر ساله در ماه مبارک رمضان مردم آزاده و ظلم ستیز در بسیاری از کشورهای جهان با برگذاری راهپیمایی از مردم مظلوم فلسطین و آرمان آزادسازی قدس شریف دفاع کنند. دفاع همه جانبه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای و مسوولین نظام از فلسطین و آرمانهای انقلابی آن باعث شده تا این مساله همچنان به عنوان مساله اول جهان اسلام باقی بماند.

هرچند برخی کشورهای کشورهای عرب مرتجع منطقه علیرغم دفاع ظاهری از فلسطین  در پشت پرده به  عادی سازی روابط خود با این رژیم کودک کش در راستای طرح ننگین موسوم به معامله قرن مشغولند ولی بیداری ملتها، ابتکار عمل را از آنها سلب کرده و این طرح را از ابتدا به شکست کشانده است.

امروز استکبار جهانی، برای کمرنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان تلاش می نماید تا علاوه بر حذف محور مقاومت، منطقه را به سوی دموکراسی غربی یا جنگ داخلی و فرقه ای سوق دهد تا حیات صهیونیست با اضطراب کمتری سپری شود ولی از این رهگذر نتیجه ای نخواهد گرفت چنانکه شمارش معکوس برای حذف این رژیم کودک کش از عرصه گیتی شروع شده است و به قول رهبر فرزانه انقلاب، این رژیم بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید.

امسال که جهان در شرایط ویژه ای قرار دارد و هیمنه و اعتبار ابرقدرتی آمریکا و کشورهای اروپایی در مقابله با یک بحران بهداشتی، شکسته شده و تبلیغات دروغین آن ها در دفاع از شیوه مدیریت لیبرال دموکراسی دچار خدشه شده است باید منتظر روزهای بهتری برای مستضعفین جهان و به خصوص مردم فلسطین باشیم چرا که افکار عمومی جهان ازاین پس چشم و گوش بسته تسلیم نسخه و نغمه های های وارداتی از جهان غرب نخواهد بود و جهان باید منتظر تحولات اجتماعی و اقتصادی عمیقی باشد و ما نیز به عنوان محور اصلی مقاومت در منطقه،  باید در این تحولات نقش محوری را برعهده بگیریم. 

 در پایان ضمن ابراز تنفر و انزجار از رژیم منحوس صهیونیستی و اربابان کثیف و عمال منفور آن در منطقه  اعلام می داریم : با وجود این که امسال راهپیمایی به سبک و سیاق هر سال برگذار نمی شود ولی این به معنی فراموشی فلسطین و یا ترک آرمان های شریف آن نخواهد بود و مسلماً از تمام ابزارهای مجازی و نمادین در جهت احقاق حقوق مردم مظلم فلسطین و محکومیت کفر و استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس جنایت کار استفاده خواهیم کرد.

 در این راستا سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه الغدیر استان یزد نیز  ضمن گرامی داشتن روز جهانی قدس و پاسداشت مقام شهید مدافع قدس سردار حاج قاسم سلیمانی، مردم شریف ایران را به اندیشیدن به آرمان مردم مظلوم فلسطین و استفاده از تمام امکانات موجود در گسترش این آرمانها دعوت می نماید.

سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه الغدیر الغدیر

سازمان جهاد کشاورزی استان یزد

اداره کل منابع طبیعی استان یزد

 





آخرین اخبار آخرین اخبار