Navigation Navigation

محتوا محتوا

حواشی خواندنی جلسه عصر دیروز شورای شهر یزد

از توجیه عجیب یک عضو شورا تا قهر و منت کشی در صحن علنی!


عصر دیروز درحالی جلسه شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد که با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار یزد امــــــــــــروز؛ عصر دیروز جلسه شورای اسلامی شهر یزد  درحالی برگزار شد که با حواشی جالبی همراه بود.

در ابتدا موضوع دخالت یکی از اعضای شورای شهر در تغییر کاربری یک سالن ورزشی به یک فروشگاه مطرح شد چرا که چندی قبل یک سایت خبری از دخالت یکی از نوادگان این عضو شورا در این کاربری خبر داده بود

مهدی کاشفی به عنوان آغازگر بحث گفت:بنده وظیفه خود دانستم تا با طرح این موضوع در صحن شورا و صحبت های این عضو را بشنویم تا حرف و حدیث ها  در این خصوص پایان یابد.

عضو مورد نظر اعضای شورای شهر دردفاع از خود اظهار داشت: مکانی که تغییر کاربری داده شده، یک مکان فاقد فعالیت بوده لازم به ذکر است که این مکان مربوط به بخش خصوصی می باشد.

گفتنی است درجریان افتتاح فروشگاه مذکور از حمیدرضا مطهریان به دلیل نزدیکی منزلش به این مکان دعوت شده یود که این موضوع سبب شد تا لحظاتی لبخند بر لبان حضار در جلسه نقش بندد.

اعضای  شورای شهردر ادامه به بررسی مشکلات مردم در شهرک طوبی پرداختند که در این خصوص سپنتا نیکنام در اظهاراتی جالب گفت: نباید تمام تمرکز اعضا به یک نقطه  از شهر معطوف شود و اعتراضات عده کمی از مردم شهرک طوبی باعث واکنش سریع به این موضوع شود و حق عده زیادی از مردم به یک جا تعلق گیرد.

واکنش محمد فقیه خراسانی به سخنان نیکنام هم از نکات قابل توجه جلسه عصر دیروز بود چرا که فقیه گفت :وظیفه مسلمانان رسیدگی به مشکلات مردم است هرچند تعداد آن ها کم باشند و نبایداز رفع مشکلات  مردم در آن نقطه  ازشهر چشم پوشی کرد.

در ادامه شورا برای تصویب طرحی در خصوص  مشکلات شهرک طوبی آماده رای گیری شد که در این لحظه سپنتا نیکنام برای اعلام مخالفت خود با این تصمیم شورا جایگاه خود را ترک و در جایگاه مردم قرار گرفت.

سپس با پادرمیانی چند تن از اعضای شورا و جلب رضایت نیکنام، وی به جایگاه خود برگشته و در رای گیری شرکت کرد.






آخرین اخبار آخرین اخبار