Navigation Navigation

محتوا محتوا

حواشی جالب دیدار تیم های فوتبال فولاد یزد و شهرداری تبریز

از حضور مسئولین استان در ورزشگاه تا دعوای لفظی دو مربی


دیدار تیم های فوتبال فولاد یزد و شهرداری تبریز حواشی جالبی داشت که خواندن آن ها خالی ازلطف نیست؛

به گزارش یزد امــــــــــروزبه نقل از یزد رسا؛ دیدار تیم های فوتبال فولاد یزد و شهرداری تبریز حواشی جالبی داشت که خواندن آن ها خالی ازلطف نیست؛

 

*دیدار دو تیم به دلیل نیاز مبرم هر دو تیم به حداکثر امتیاز برای بقا در لیگ یک از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود.


*علیرغم حساسیت بالای بازی وتماشای رایگان مسابقه  تماشاگری چندانی از آن استقبال نکرده بود که تماشاگران علت آن را عدم تبلیغات مناسب و به ویژه تبلیغات صداوسیما می دانستند.


حساسیت بازی به اندازه ای بود که پای چند تن از مسئولین استان ازجمله مدیرکل صدا و سیما، معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان را هم به ورزشگاه کشیده بود.


*واکنش مربیان دو تیم نیز در طول مسابقه  جالب توجه بود به نحوی که خداداد عزیزی که به شدت ازعملکرد جهانبازی در داوری مسابقه  و گرفتن ضزبه پنالتی  به سود فولاد، معترض بود در دقیقه 80 بازی با فریاد بر سر داور چهارم  گفت: من از تماشای این بازی خجالت می کشم.


*دقیقه 84 بازی سرمریی تیم فولاد نسبت به تمارضات شدید شاگردان عزیزی اعتراض کرد که با واکنش تند وی مواجه شد و داور چهارم قبل از بالاگرفتن کار، غائله را ختم کرد.

 

*عدم وجود تابلوی اسنوبورد، در ورزشگاه شهید نصیری و عدم آگاهی تماشاگران از زمان باقی مانده بازی، آنان راکلافه کرده بود.


*پس از پایان بازی تماشاگران معترض یزدی با سر دادن شعارهایی علیه مدیرعامل فعلی باشگاه فولاد یزد خواستار بازگشت مدیرعامل سابق شدند.


*تماشاگران خشمگین که از عملکرد مسئولین ورزش استان نیز به شدت ناراحت بودند علیه مدیرکل ورزش و جوانان استان هم شعار دادند.


*گرفتن عکس یادگاری یزدی ها با خداداد عزیزی از دیگر حواشی در خور توجه این دیدار بود.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار