Navigation Navigation

محتوا محتوا


اسامی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر استان یزد اعلام شد


معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اسامی فیلم های جشنواره فیلم فجردر یزد را اعلام کرد.

به گزارش یزدامروز به نقل از ایسنا، «سید خلف حوتی نژاد» گفت: فیلم‌های زیر سقف دودی، ماجان، دریاچه ماهی، مادري، خفگی، ایتالیا ایتالیا، سد معبر،٢١ روز بعد، سارا و آیدا، یادم تو را فراموش، ماجرای نیمروز، دعوت نامه، اسرافیل، بن‌بست وثوق، چراغ‌های ناتمام و فصل نرگس در فهرست فیلم‌های این جشنواره در یزد قرار گرفت.

وی با بیان این که مشکل فروش اینترنتی بلیط‌های جشنواره مرتفع شده است، عنوان کرد: علاقه‎مندان می‎توانند برای تهیه بلیط‎های جشنواره اقدام کنند و بازه زمانی پیش‌فروش بلیط‌ها در یزد نیز متعاقب با سایر شهرستان‎ها پنجشنبه هفتم بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

حوتي‌ نژاد افزود: علاقه‎مندان امسال می‌توانند بلیط‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده کنند اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیط کاغذی الزامی است.

وي یادآور شد: از ابتدا چهار روز برای خرید بلیط تعیین شده بود که با تغییر زمان پیش فروش و نیز تغییر تاریخ اکران‎ها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این مورد وجود ندارد.

وی بار دیگر تاکید کرد: خرید اینترنتی بلیط فیلم‌های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر استان یزد برای هر کارت ملی به نحوی است که بیش از سه بار امکان‌پذیر نیست و این درحالی است که سازمان‌ها و نهادها علاقه‌مند به تهیه بلیط‌های جشنواره باید نمایندگان خود را با در دست داشتن معرفی به ستاد برگزاری جشنواره فرستاده و اقدام به پیش خرید کنند.

معاون فرهنگي ارشاد همچنین تصریح کرد: نشانی خرید اینترنتی بلیط‌های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر یزد به نشانی www.cinogram.com برای فروش مهیاست.

انتهای پیام/
 






آخرین اخبار آخرین اخبار