Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی استان یزد خبر داد

استفاده رایگان اصحاب رسانه از دوچرخه های اشتراکی در یزد


محمد شیبانی از رایگان شدن استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی برای اصحاب رسانه خبر داد.

به گزارش یزدامروز؛ محمد شیبانی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در جامعه بعضی از گروه‌ها به مشارکت مردم بسیار کمک کرده و حضور پر رنگ‌تر و فعال تری در اجتماع دارند که یکی از این گروه‌ها خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که شغل آن‌ها یکی از مشاغل سخت و پر خطر است.

شیبانی ادامه داد: به پاس خدمات بی دریغ این گروه از افراد و جبران بخشی از زحمات آنان استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی در ١٠ ایستگاه دوچرخه‌ای که هم اکنون در سطح شهر فعال هستند برای اصحاب رسانه‌ای که ازطرف خانه مطبوعات معرفی و ثبت نام می‌شوند، رایگان است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی استان اظهار داشت: همچنین رایگان کردن استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی برای برخی دیگر از گروه‌های جامعه مانند پزشکان و کادر درمان نیز در دستور کار قرار دارد.

او تصریح کرد: استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی برای سایر شهروندان نیز براساس پرداخت مبلغ ١۵٠ هزار تومان به صورت ودیعه بوده و مبلغ کرایه دوچرخه‌ها به صورت ساعتی محاسبه می‌شود.

او افزود: مبلغ ودیعه پس از بازگرداندن دوچرخه‌ها و غیر فعال کردن حساب، ارجاع داده شده و استفاده از دوچرخه‌ها برای دو ساعت اول نیز رایگان است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی استان ادامه داد: محاسبه هزینه کرایه دوچرخه‌ها پس از تصویب در شورای اسلامی شهر یزد، به صورت قطعی مشخص می‌شود.






آخرین اخبار آخرین اخبار