Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام خامنه‌ای در دیدار مسئولان و خادمان راهیان‌نور:

اشتباه بعضی‌ها در چالش اقتصادی بزرگ کشور این بود که در زمینه‌ اقتصادی احساس ضعف شد


رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: اشتباه بعضی از ما در چالش اقتصادی بزرگی که کشور دچار آن است، این بود که در زمینه‌ اقتصادی احساس ضعف شد.

به گزارش یزدامروز به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه 16 اسفند) در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران راهیان‌نور، گفتند: جنگ تحمیلی به این خاطر اتفاق افتاد که دشمن در ما احساس ضعف کرد.

ایشان افزودند: اگر می‌خواهید دشمن را از تهاجم منصرف کنید، اظهار ضعف نکنید و قوت خود را آشکار کنید. اشتباه بعضی از ما در چالش اقتصادی بزرگی که کشور دچار آن است، این بود که در زمینه‌ اقتصادی احساس ضعف شد، آن‌ وقت کسی رویش بشود در مصاحبه بگوید که ایرانی‌ها آن‌ قدر به این مذاکرات احتیاج دارند که رزمایش [ما علیه آنها] ضرری به مذاکرات اقتصادی نمی‌زند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: کسانی که شعر و فیلم ضد جنگ می‌سازند، مثل کسانی هستند که نفت یک کشور را استخراج کنند و در دریا بریزند، دفاع مقدس یک نفس کشیدن برای این ملت بود؛ اگر نفس نمی‌کشیدیم، می‌مُردیم؛ این را باید زنده نگه داشت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطره‌های دفاع مقدس را به ثروت تشبیه کردند و افزودند: اگر بخواهید ثروت را استفاده کنید، باید فناوری‌اش را بلد باشید، فناوری استفاده از این ثروت، راهیان‌نور است.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار