Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسؤول روابط عمومي اداره ارشاد استان يزد خبر داد

آغازاكران فيلم‌های منتخب جشنواره فيلم فجر از 14 بهمن در يزد


مسؤول روابط عمومی اداره ارشاد استان يزد از آغاز اكران فيلم‌های منتخب سی و پنجمين جشنواره فيلم فجر در يزد از 14 بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش یزدامروز به نقل از فارس؛ امیر ترقی‌نژاد با اشاره به اینکه در مجموع 16 فیلم منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از 14 تا 21 بهمن‌ماه در یزد اکران می‌شود، اظهار داشت: هر فیلم در دو سانس و در پردیس سینمایی تک به نمایش درخواهد آمد.

وی عنوان کرد: در روز 14 بهمن‌ماه فیلم‌های «سد معبر» به کارگردانی محسن قرائی در دو سانس 15 و 19 و «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی در سانس‌های 17 و 21 اکران می‌شود.

وی افزود: فیلم‌های «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی در سانس‌های 15 و 19 و «یادم تو را فراموش» به کارگردانی علی عطشانی در سانس‌های 17 و 21 به نمایش درخواهد آمد.

ترقی‌نژاد خاطرنشان کرد: در روز 16 بهمن فیلم‌های «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و «بن‌بست» به کارگردانی حمید کاویانی نمایش داده می‌شود.

مسؤول روابط عمومی اداره ارشاد استان یزد، «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی و «دعوت‌نامه» به کارگردانی مهرداد فرید همچنین «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی و «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده را فیلم‌هایی معرفی کرد که در روزهای 17 و 18 بهمن روی پرده سالن‌های سینما تک نمایش داده می‌‌شود.

وی یادآور شد: فیلم‌های «21 روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و «چراغ‌های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی را نیز فیلم‌های روز 19 بهمن بهمن اعلام کرد.

ترقی‌نژاد ادامه داد: فیلم «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و «ماجرای نیم روز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در روز 20 بهمن همچنین فیلم‌های «سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده و «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری فیلم‌های 21 بهمن، آخرین روز اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم هستند.

وی اظهار داشت: همه فیلم‌ها در سانس‌های 15، 17، 19 و 21 به نمایش در می‌آید و هر دو سانس در یک روز متعلق به یک فیلم است.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار