Navigation Navigation

محتوا محتوا


افتتاح دوازدهمین نمايشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات در يزد


دوازدهمین دوره نمايشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات(کامیتکس) در يزد گشايش یافت.

به گزارش یزدامروز؛ «حمید صالح فیروزآبادی» عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان یزد در اين باره تصريح كرد: دوازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان 27 آذرماه تا اول ديماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي يزد واقع در مجاورت بيمارستان شهيد صدوقي يزد داير مي‌شود.

وی افزود: در اين نمايشگاه شركت‌هاي دولتي و بخش خصوصي فعال در بخش‌هاي كامپيوتر، تلفن‌ همراه، ماشين‌هاي اداري و شهر هوشمند، آخرين دستاوردها  و تكنولوژي‌هاي در اين موارد را به مخاطبان عرضه مي‌كنند.

اين مسئول با بيان اين كه ساعت بازديد از نمايشگاه براي عموم 16 تا 21 است، گفت: هر چند در سال گذشته به علت رکود بازار و صنعت IT شاهد برگزاري این نمایشگاه  در يزد نبوديم ولي پیش‌بینی می‌شود در دوره دوازدهم اين نمايشگاه در استان شاهد استقبال خوبي در مقايسه با دوره‌هاي گذشته باشيم.

وي اظهار كرد: این نمایشگاه به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، پارک علم و فناوری، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و  اتحادیه صنف رایانه‌ در استان  برگزار مي‌شود.

عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان در پايان نيز با بيان اين كه یزد یکی از شهرهای داراي پتانسیل بالا در صنعت فناوری اطلاعات است كه با توجه به وجود منابع انسانی و ظرفیت‌های غني دانشگاهی می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های کشور در اين حوزه معرفي شود.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار