Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی یزد عنوان کرد

افزایش قیمت 5 تا 8 درصدی لوازم خانگی/حیات دوباره بازار لوازم خانگی در گرو اقدامات دولت است


رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و صوتی تصویری یزد از افزایش قیمت 5 تا 8 درصدی لوازم خانگی توسط شرکت‌های فروشنده و تولیدی در شش ماه اول سال خبر داد.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزد ندا، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و صوتی تصویری یزد از افزایش قیمت 5 تا 8 درصدی لوازم خانگی توسط شرکت‌های فروشنده و تولیدی در شش ماه اول سال خبر داد.

محمد هادی قیامت اظهار کرد: به دلیل زیاد شدن نرخ دلار و افزاش قیمت برخی مواد اولیه مانند آهن آلات به دلیل گرانی دلار، شرکت‌های لوازم‌خانگی قیمت‌ها را از روی ناچاری بالا برده‌اند.

وی بابیان‌اینکه بازار لوازم خانگی راکد است افزود: بسیاری از اقشار کم‌درآمد که تعدادشان کم نیست دیگر قدرت خرید جنس نو ندارند و نیازهای خود را در سمساری ها تامین می‌کنند، اقشار متوسط کالاهای ایرانی می‌خرند و کسانی هم که توانایی مالی بالایی دارند طبق معمول جنس خارجی می‌خرند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی یزد عنوان کرد: لوازم خانگی خارجی موجود در کشور ما عمدتا چینی هستند و کیفیتشان از اجناس ایرانی کمتر است.

قیامت اذعان کرد: قیمت دلار بر اقتصاد کشور ما خیلی تاثیر دارد و متاسفانه این مقوله کنترل نمی‌شود و اکنون نیز قیمت دلار به بیش از 4 هزار تومان رسیده است.

وی تصریح کرد: دولت تا کنون هیچ اقدامی برای خروج بازار از رکود انجام نداده است و باید برای بازگشت حیات به بازار قدرت خرید مردم را بالا ببرند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و صوتی تصویری گفت: شرکت‌های لوازم‌خانگی به ناچار قیمت‌ها را بالا برده‌اند اما هیچ فایده‌ای برای آنها ندارد زیرا مردم قدرت خرید قیمت‌های قبلی را هم نداشتند و از طرح‌های حمایتی دولت نیز خبری نیست.

انتهای پیام/ز.ک






آخرین اخبار آخرین اخبار