Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر حوزه علمیه یزد در واکنش به هنجارشکنی در میبد؛

اقدامات صورت گرفته در جشنواره میبد در شأن مردم دارالعباده نبود


مدیر حوزه علمیه یزد: اقدامات صورت گرفته در جشنواره میبد در شان مردمان دارالعباده و بخصوص مردم میبد باقدمت ایمانی و سابقه تربیت علمایی بزرگی همچون موسس حوزه علمیه قم نبود.

به گزارش یزدامروز؛ حجت الاسلام محمد شمس در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به حرکتی که در جشنواره حرکت و برکت درشهرستان میبد انجام گرفت گفت: اینکه جشنواره ای همراه با ساز و حضور مردان باشد مشکل ایجاد می کند و این کار در شان مردمان دارالعباده و بخصوص مردم میبد باقدمت ایمانی و سابقه تربیت علمایی بزرگی همچون موسس حوزه علمیه قم نبود.
 
مدیر حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه نشاط با گناه ایجاد نمی شود افزود: دین با شادی اسلامی هیچ مشکلی ندارد و مردم را بسیار به شاد زیستن تشویق می کند ولی باید توجه کرد که با گناه نمی توان مردم را شاد کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: حرکت امام جمعه شهرستان میبد خود اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و کار بسیار شایسته ای است که متاسفانه این قضیه در جامعه امروز کم رنگ شده است.
 
 حجت الاسلام والمسلمین شمس ادامه داد: ما باید به حداقل های امر به معروف و نهی از منکر که قلبی باشد پایبند باشیم آن زمان هم تاثیرات مثبتی در پی خواهد داشت و فرد می تواند با ترک مجلس گناه این فریضه الهی را به نحو احسنت اجرا کند.
 
انتهای پیام/





آخرین اخبار آخرین اخبار