Navigation Navigation

محتوا محتوا

افزایش 10درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری؛

آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان یزد به مرز 4 هزار نفر رسید!


بر اساس آمارهای رسمی در پایان 10 ماهه نخست امسال سه هزار و 909 نفر در استان یزد از سازمان تامین اجتماعی مقرری بیمه بیکاری دریافت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 10درصد افزایش داشته است.

به گزارش یزدامروز، بر اساس آمارهای رسمی در پایان 10 ماهه نخست امسال سه هزار و 909 نفر در استان یزد از سازمان تامین اجتماعی مقرری بیمه بیکاری دریافت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 10درصد افزایش داشته است.

از مجموع مقرری بگیران بیمه بیکاری استان دو هزار و 371 نفر را مردان و هزار و 538 نفر از آن ها را زنان تشکیل می دهند.

گفتنی است در پایان سال گذشته سه هزار و 685 نفر در استان مقرری بیمه بیکاری دریافت می کردند که روند صعودی افزایش بیکاری در استان صنعتی یزد این آمار را بعد از گذشت 10 ماه به مرز چهار هزار نفر رسانده است.

بر اساس این گزارش در 10 ماه اول امسال برای سه هزار و 904 نفر مقرری بیمه بیکاری برقرار شده است به این معنی که در این مدت سه هزار و 904 نفر شغل خود را از دست داده اند و شرایط لازم مقرری بیمه بیکاری را داشته اند؛ البته باید دقت کرد تعداد افرادی که شغل خود را از دست داده اند به مراتب بیشتر از این آمار است چرا که بسیاری از این افراد شرایط لازم برای دریافت بیمه بیکاری را ندارند و تعداد این بیکاران در آمارها لحاظ نمی شود.

انتهای پیام/ق






آخرین اخبار آخرین اخبار