Navigation Navigation

محتوا محتوا

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

امام راحل به دنبال ایجاد یک ساختار سیاسی عزتمندانه برای ملت ایران بود/بسیج شکوفا،در عرصه خدمت رسانی


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بیمارستان های ثابت جامعه بسیج پزشکی استان گفت: فجر انقلاب اسلامی و حرکت امام راحل به دنبال ایجاد یک ساختار سیاسی در شأن مردم مسلمان ایران بود تا بتواند عزت آنان را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار یزدامــــروز؛ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بیمارستان های ثابت جامعه بسیج پزشکی استان با تبریک دهه مبارک فجر گفت: فجر انقلاب اسلامی و حرکت امام راحل به دنبال ایجاد یک ساختار سیاسی در شأن مردم مسلمان ایران بود تا بتواند عزت آنان را رقم بزند.

محمد صالح جوکار در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی را ثمره فداکاری ها و همت مردم دانست و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس هم مردم با دل وجان از این انقلاب و نظام دفاع کرده و امروز نیز دشمن در عرصه بین الملل با همه فشارها و تهدیدها ی نظامی و اقتصادی ظرفیت های انقلاب اسلامی را پذیرفته است.

جوکار اضافه کرد : انقلاب اسلامی در راستای رشد و تعالی کشور و رهنمودها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب از همه ظرفیت های خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرده و خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، سپاه را بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی و بسیج را دارای ظرفیتی عظیم و توانمند در خدمت اهداف انقلاب و مردم دانست و ابراز داشت: پروژه های عمرانی سپاه در زمینه های مختلف از جمله فاز 2خط لوله انتقال آب به استان یزد و حضور موثر پزشکان بسیجی از گذشته تاکنون در عرصه های درمانی و بهداشتی به ویژه در طرح ریشه کن کردن فلج اطفال نشان از شکوفایی بسیج در عرصه خدمت رسانی دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد مردم انقلابی و بصیر استان با حضور باشکوه  خود در مراسم راهپیمایی 22بهمن باردیگر حمایت قاطع خود را از نظام خدمتگزار اسلامی به رخ جهانیان بکشند.





آخرین اخبار آخرین اخبار