Navigation Navigation

محتوا محتوا

کارشناس مسائل سیاسی استان یزد:

انتخاب افراد متدین درانتخابات،راه نفوذ دشمن را می بندد/ترکیه و عربستان مدعیان ناکام رهبری جهان اسلام


کارشناس مسائل سیاسی استان یزد گفت: وظیفه ماست که با انتخاب آگاهانه و برگزیدن افراد متدین و خدوم در هر دو مجلس راه نفوذ دشمن را بسته و نمایندگانی را راهی این مجالس کنیم که پشتیبان و حامی رهبر معظم انقلاب وحافظ منافع ملی مردم باشند.

به گزارش خبرنگاریزدامروز؛ کارشناس مسائل سیاسی استان یزد درجمع دانشجویان کارگاه آموزشی شبکه روشنفکران فرهنگی استان یزد با اشاره به استراتژی فرعونی نظام غرب و به ویژه آمریکا گفت: استراتژی فرعون در مقابله با نظام حق این بود که از به دنیا آمدن حضرت موسی(ع) جلوگیری کند و به همین دلیل برای هرخانه ای یک جاسوس گمارد و این دقیقاً همان کاری بود که در زمان امام عسکری (ع) نیزبرای جلوگیری از به دنیا آمدن امام زمان(ع) هم انجام شد واین استراتژی تاریخی طاغوتی، در دوران ستم شاهی هم  توسط آمریکائی ها پیاده شده بود وآن ها بشدت در جهت جلوگیری از شکل گیری انقلاب در ایران  عمل می کردند.

غلامحسین دشتی افزود: تاریخ گواهی می دهد که در رویداد هر مسئله ای در ایران اعم از سیاسی،اقتصادی و فرهنگی  با کمی دقت درخواهی یافت  که یک طرف آن مسئله ریشه در ایران و طرف دیگر ریشه در نظام بین اللملل دارد .

دشتی اضافه کرد: ایرانی ها همیشه جهانی اندیشیده اما درحوزه کشور خود عمل کرده اند و این یکی از سرمایه های بزرگ تاریخ و تمدن کشور ماست.

وی با اشاره به این مطلب که امروزه در دنیای غرب، اندیشه و تفکرجایگاهی ندارد گفت: امروز جهان غرب  بر اساس شهوت،ورزشکاران وهنرمندان نهادینه شده و در این میان هنرمندان و ورزشکاران نماد فرهنگی غرب را تشکیل می دهند.

کارشناس مسائل سیاسی استان در بخش دیگری از سخنانش سه قدرت مدعی رهبری جهان اسلام را ایران ،عربستان و ترکیه برشمرد و اظهار داشت : ترک ها برای به دست گرفتن رهبری جهان اسلام تلاش های فراوانی انجام داده اند به طوری که  برای عضویت در اتحادیه اروپا به هرخفت و خواری تن داده ونیز داعش را به این امید حمایت کردند که آنان را به آرزوهایشان برساند اما امروز در باتلاقی گرفتار آمده اند که خود هم نمی دانند راه نجاتشان چیست.

دشتی ادامه داد:دومین مدعی عربستان سعودی است که با ریخت و پاش های فراوان و هزینه80 میلیارد دلاری در سه دهه گذشته سعی در جذب نظر کشورها داشته  وبا ساخت  بیش از 10 هزار حوزه علمیه درکشورهای عربی  سعی در تربیت روحانیون وهابی کرده و آن ها نیزامروز دچار مشکلات عدیده ای در منطقه هستند.

دشتی با بیان اینکه تنها مدعی رهبری جهان اسلام که توانسته بدون اتکا به غرب شخصیت رهبری به خود بگیرد ایران است گفت: امروز منطق ایران که مبتنی براداره کشورها توسط ملت ها و عدم دخالت بیگانگان در آن هاست  که در جهان طرفداران زیادی پیدا کرده و این همان منطق اسلام است.

وی با تاکید براین نکته که جهان غرب امروز از زرق و برق ها خسته شده و از درون در حال فروپاشی است ابراز داشت:  امروز غربی ها به اوج پوچ گرایی رسیده  و از آن جا که دنیا درآینده ای نه چندان دور به  فطرت  خود باز می گردد یقیناً این تفکر جهان اسلام فراگیر خواهد شد .

وی در بخش پایانی سخنانش به انتخابات آینده مجلس خبرگان و شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی درکشور به دنبال ایجاد تنش و تشویش در هر دو مجلس هستند و این وظیفه ماست که با انتخاب آگاهانه و برگزیدن افراد متدین و خدوم در هر دو مجلس راه نفوذ دشمن را بسته و نمایندگانی را راهی این مجالس کنیم که پشتیبان و حامی رهبر معظم انقلاب وحافظ منافع ملی مردم باشند.






آخرین اخبار آخرین اخبار