محتوا
انتقال غیرمجاز پول مشتریان در بانک ملت
به گزارش یزدامروز؛صبح دیروز اختلالی در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت بروز کرد که با تلاش کارشناسان فنی، منشا این اختلال شناسایی شد و اقدام لازم برای رفع آن صورت گرفت.
در همین زمینه به گزارش روابط عمومی بانک ملت، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و همه مبالغ برداشت شده به حساب های مبدا برگشت داده شده است.
«علی رضا لگزایی» در توضیح مشکل ایجاد شده در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک گفت: ساعت 11 و 30 دقیقه صبح شنبه (26 فروردین ماه)، یک اختلال سیستمی در سرویس حواله اینترنتی این بانک رخ داد و مبالغی از حساب های تعداد معدودی از مشتریان به حساب های دیگر نزد همین بانک واریز شد.
وی افزود: خوشبختانه کارشناسان فنی بانک ملت در فاصله کوتاهی از زمان بروز این اختلال، متوجه مشکل شدند و سیستم حواله اینترنتی را از دسترس خارج کردند.
به گفته قائم مقام مدیرعامل بانک ملت، مراتب واریز وجوه برداشت شده به حساب های مبدا از طریق پیامک به اطلاع صاحبان حساب ها رسیده است.
لگزایی اعلام کرد که تا ساعتی دیگر سیستم حواله اینترنتی بانک ملت نیز دوباره فعال می شود.
روابط عمومی بانک ملت از همه مشتریان به ویژه افرادی که با این مشکل روبرو شدند، پوزش خواست.
Related Assets:
-
مدیر خوزستانی بانک های ملت یزد معرفی شد +عکس
-
بازداشت مدیرعامل معزول بانک ملت/شبکه بزرگ فساد بانکی شناسایی شد
-
استخدام در بانک ملت با مدرک تحصیلی دیپلم
-
ماجرای فرود اضطراری پرواز ماهان ایر در فرودگاه یزد چه بود؟
-
استقبال بالای گردشگران خارجی و مسافران نوروزی از واحدهای بوم گردی روستایی
-
دانشگاه فني و حرفه اي استان يزد دانشگاه برتر کشور شد
-
برگزاری پرسمان «امربه معروف و نهی از منکر» در زندان یزد
-
برپایی مراسم روضه خوانی سالار شهیدان(ع) همراه با یاد شهدای یزد