Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرعامل باشگاه ترمه دستجردی یزد:

با نیت حفظ سهمیه فوتبال استان و افزایش نشاط جامعه به میدان آمدیم/اقدام شایسته بازیکنان در حمایت از تیم


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد هدف از پذیرفتن تیم فوتبال فولاد(وحدت) یزد را حفظ سهمیه فوتبال استان و افزایش نشاط جامعه دانست.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد در مصاحبه با یزدامروز؛ هدف از پذیرفتن تیم فوتبال فولاد(وحدت) یزد را حفظ سهمیه فوتبال استان و افزایش نشاط جامعه دانست و گفت: در جلسه ای که با دوستان برگزار شد ما به این شرط تیم را پذیرفتیم که بدهی های قبلی باشگاه تا امروز توسط این دوستان پرداخت شود و آنان هم در این زمینه متعهد شدند.

سیدعلی پاکزاد مقدم تصریح کرد: امیدورایم مسئولان مربوطه در این زمینه به تعهد خود عمل کرده و موجبات دلگرمی جامعه فوتبال یزد را فراهم آورند.

پاکزاد در خصوص اعضای کادر فنی تیم هم گفت: به دلیل توانایی های فنی،  زحمات و تلاش های فراوان هوشنگ کیا در فوتبال یزد وی را به عنوان سرمربی تیم انتحاب کردیم وعلی رغم اینکه ضربات زیادی در این زمینه متحمل شده  اما به سبب رفاقت با بنده این مسئولیت را پذیرفته و این قبول مسئولیت در این برهه حساس برای ما بسیار ارزشمند است.

وی با ابراز قدردانی از اقدام زیبای کادرفنی و بازیکنان در حمایت از تیم و اعتماد آنان به باشگاه اظهار داشت: یک اتفاق خجسته ای که دیروز افتاد این بود که بازیکنان به احترام مردم و در راستای اعتلای فوتبال استان قراردادهای خود را سفید امضا کردند و این اقدام گواه این مطلب است که هنوز برخی افراد در این رشته وجود دارند که دلسوز بوده و بدون چشم داشت برای اعتلای آن تلاش می کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزدافزود: هرچند این بازیکنان در شرایطی که هیچ کس فکر نمی کرد، یزد در این فصل صاحب تیم فوتبال باشد به تمرینات خود ادامه دادند و لحظه ای از تلاش و کوشش سرباز نزدند.

پاکزاد در خصوص دیدار فردای تیمش هم گفت: انشالله امروز پس از ثبت قراردادها در فدراسیون فوتبال  و صدور کارت بازی،بچه ها به سمت رشت حرکت کرده و امیدواریم در بازی فردا فارغ از کسب نتیجه از اعتبار استان یزد دفاع کنند.

وی در خصوص تغیرات احتمالی کادر فنی و بازیکنان هم گفت: همانطور که گفتم؛ کیا از سرمایه های فوتبال یزد بوده و پذیرش تیم در این برهه توسط وی برای ما بسیار ارزشمند است وقطعا به عنوان سرمربی تیم فعالیت خواهد کرد اما در خصوص بازیکنان باید بگویم تمام تلاشمان این است که یک تیم بومی داشته باشیم اما اگر احساس کنیم برای تقویت تیم نیاز به بازیکنان برجسته غیربومی هم داریم برای جذب آنان اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است تیم فوتبال ترمه دستجردی که با نام فولاد(وحدت) یزد در رقابت های لیگ دسته دوم به میدان می رود فردا به مصاف داماش گیلان خواهد رفت.

 جدول گروه یک رقابت ها را در زیر تماشا کنید

لیگ دسته 2 گروه A  
  یزدامروز بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 نیروی زمینی تهران 1 1 0 0 3 0 3 3  
2 گل ابریشم تهران 1 1 0 0 3 0 3 3  
3 شاهین شهرداری بوشهر 1 1 0 0 3 2 1 3  
4 مقاومت تهران 1 0 1 0 0 0 0 1  
5 فولاد نوین اهواز 1 0 1 0 0 0 0 1  
6 قشقایی شیراز 1 0 1 0 0 0 0 1  
7 نماینده مازندران 1 0 1 0 0 0 0 1  
8 داماش گیلان 0 0 0 0 0 0 0 0  
9 کارون اروند خرمشهر 1 0 0 1 2 3 -1 0  
10 فولاد یزد 1 0 0 1 0 3 -3 0  
11 مس نوین کرمان 1 0 0 1 0 3 -3 0

 

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار