Navigation Navigation

محتوا محتوا

گلایه‌های آیت الله اعرافی از اداره مسکن و شهرسازی:

برای برخورد با زمین خواری سراغ دانه درشت ها بروید


آیت الله اعرافی ضمن گلایه از اداره مسکن و شهرسازی گفت: شما وقتی می‌خواهید نظارت و حسابرسی کنید و تصرف غاصبانه زمین‌خواران را رفع کنید اگر زورتان می‌رسد به سراغ دانه‌درشت‌ها بروید.

به گزارش یزدامروز، آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه میبد و مدیر حوزه های علمیه کشور با ابراز گلایه خود از اداره مسکن و شهرسازی بیان داشت: به دلیل اینکه بارها گفته‌شده است و مقامات استان و مسئولین در شهرستان باوجود تأکید فرماندار توجه نکرده‌اند ناچارم در ماه مبارک رمضان این گلایه را بکنم.

وی افزود: شما وقتی می‌خواهید نظارت و حسابرسی کنید و تصرف غاصبانه زمین‌خواران را رفع کنید اگر زورتان می‌رسد به سراغ دانه‌درشت‌ها بروید.

امام جمعه میبد گفت: ضعیف‌کشی و مظلوم ستیزی و کسی که با کد یمین و عرق جبین و کشاورزی که سال‌ها در یک زمین کوچکی زحمت‌کشیده است هنر نیست؛ که آنجا را به اسم قانون بگیرید.

وی با بیان اینکه قانون را برای زورگوها و قلدرها به کار ببرید تصریح کرد: مظلوم‌کشی و ضعیف‌کشی و مظلوم ستیزی هنر ما و شما نیست و باید به سراغ قلدرها رفت.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تأکید بر اینکه بارها فرماندار و دفتر امام‌جمعه این مسئله را پی گیری کرده و شما اعتنا نکردید، ابراز داشت: وقتی‌که اختلاس می‌شود و زمین‌ها تصرف می‌شود و هکتارها غصب می‌شود کاری نمی‌شود اما وقتی پای چند مظلوم و کشاورز در میان باشد زورتان به آنها می‌رسد.

وی در پایان بابیان اینکه به داد ضعیف و مظلوم برسید، اذعان داشت: با قدردانی از تمام اقدامات انجام‌شده باید بگویم که مظلوم ستیزی کار درستی نیست.

انتهای پیام/

 






آخرین اخبار آخرین اخبار