Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد خبر داد

برخورد قانونی با پرتاب کنندگان چادر در مراسم «پایان تحصیل دختران یزدی»


مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه این اداره نسبت به مسائل تربیتی دانش آموزان حساسیت دارد، از برخورد با افراد متخلف مراسم پایان تحصیل دختران یزدی در سینما دانش آموز خبر داد.

به گزارش یزدامروز؛ چندی پیش بود که در سایه بی توجهی برخی مسئولان مراسم جشن پایان سال یکی از مدارس شهر یزد در سینما دانش آموز برگزار شد و متاسفانه مجری مراسم از دانش آموزان دختر حاضر در سالن خواست (به جای پرتاب کلاه لباس فارغ التحصیلی) چادرهای خود را به هوا پرتاب کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا، با بیان اینکه آموزش و پرورش نسبت به مسائل تربیتی دانش آموزان حساسیت دارد، از برخورد با افراد متخلف در خصوص این جریان خبر داد.

محمدرضا قانع ادامه داد: پرونده افرادی که در حوزه آموزش و پرورش در این مراسم تخلف داشتند به هیئت تخلفات اداری ارسال شد و طبق قانون با آنها برخورد شد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها در این موارد خیالی آسوده داشته باشند چرا آموزش و پرورش همواره در تمامی برنامه‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و .... خود بر رعایت حجاب و پوشش چادر به عنوان حجاب برتر تاکید داشته است و اجازه نمی‌دهد در این خصوص مشکلی به وجود آید.

انتهای پیام/ف






آخرین اخبار آخرین اخبار