Navigation Navigation

محتوا محتوا

صبح امروز اتفاق افتاد

برپایی «کارگاه آموزشی سندشناسی و نمایه سازی» در یزد


صبح امروز در محل سالن همایش های بنیاد ملی نخبگان یزد کارگاه آموزشی سند سازی و نمایه سازی به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی برپاشد.

 به گزارش خبرنگار یزد امــــــــروز؛ صبح امروز در محل سالن همایش های بنیاد ملی نخبگان یزد کارگاه آموزشی سند سازی و نمایه سازی به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی برپاشد.


دراین کارگاه یک روزه که از ساعت 8 تا 14 برپا می شود، پژوهشگران اسناد،مسئولین اسناد،مدارک و بایگانی های ادارات استان ،اساتید دانشگاه ها و جمعی از دانشجویان حضوردارند.

مدرسان این کارگاه آموزشی دکتر محسن روستایی و دکتر فتح الله کشاورز از اساتید و پژوهشگران حوزه اسناد تاریخی بوده و پس ازپایان کار این کارگاه آموزشی یک روزه، به شرکت کنندگان مدرک معتبر سازمان اسناد و کتابخانه های  ملی اهدا  خواهد شد.

گفتنی است دکتر روستایی مدیرکل تنظیم وپردازش اسناد در سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور می باشد که صاحب آثار متعددی  نیزدر زمینه اسناد و نسخ تاریخی بوده، که مشهورترین اثر وی «کتاب تاریخ طب و طبیعت در ایران» نام دارد و یکی از مراجع مهم پایان نامه های دانشجویان پزشکی است و دکترکشاورز هم مدیرکل نسخ خطی سازمان اسناد ملی و صاحب کتاب ارزشمند« گزیده فرمان های حکومتی» می باشد. 

همچنین درحاشیه این کارگاه آموزشی نیز نمایشگاهی از آثار خطی و اسناد تاریخی برپا شده است.


لازم به توضیح است فردا نیز در همین مکان از دست اندرکاران و اهدا کنندگان نسخ تاریخی با حضور دکتر رضایی شریف آباد معاون سابق سازمان اسناد ملی  تجلیل خواهد شد.






آخرین اخبار آخرین اخبار