Navigation Navigation

محتوا محتوا

در حاشیه دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی برگزار می شود

برگزاری دو گارگاه آموزش فیلم سازی در یزد


برنامه های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد با رویکرد علمی و آموزشی برای بهره مندی هر چه بیشتر علاقه مندان از ظرفیت های این جشنواره اعلام شد.

به گزارش یزدامروز، دبیرخانه دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد، برنامه های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در دو حوزه کارگاه های آموزشی و نمایش فیلم،نقد و بررسی آثار، اعلام کرد.

این برنامه ها از سیزدهم تیرماه آغاز می شود. برنامه های جنبی این جشنواره با دو کارگاه آموزشیِ فیلم کوتاه (از کلاسیک تا معاصر) با حضور دکتر احمد الستی  از تاریخ 13 لغایت 15 تیرماه برگزار می شود و با کارگاه آموزشی فیلم مستند( از ایده تا فیلمنامه ) با حضور استاد همایون امامی در تاریخ 20 لغایت 22 تیرماه ادامه می یابد.

این برنامه ها با نمایش، نقد و بررسی فیلم " آبی کمرنگ " به کارگردانی آرش لاهوتی در 26 تیرماه و فیلم " متهمین دایره بیستم " به کارگردانی حسام اسلامی در 9 مردادماه و در محل سالن سینما تک یزد میزبان هنرمندان و علاقه مندان می باشد.

گفتنی است برای حضور در این  برنامه ها و کسب اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند نام، نام خانوادگی،کدملی و شماره تماس خود را از طریق تلگرام به شماره تماس 09134521709 اعلام نمایند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار